analytics

dinsdag 14 september 2021

Sandrine is mermazing

Dag bloggers,

Wat doe je als een goeie kaartenvriendin jarig is en van turkooise houdt? Dan maak je een turkooise verjaardagskaart... Dit model zag ik ooit op een beurs en kocht dan ook meteen de stempels om ze te maken. Maar het was er nog niet van gekomen... Toen ik trots deze kaart ging bezorgen moest Sandrine er wel mee lachen... Blijkbaar had ik vorig jaar ook al een kaart met deze stempelset gemaakt en toen hetzelfde gezegd. Klik hier om ze te zien... Maar door tijdsgebrek had ik niet dit model kunnen maken, dus het was een andere... Nu heeft ze wel 2 kaarten met dezelfde stempels gekregen maar wel twee heel verschillende... En dat vond ze absoluut niet erg!!


Misschien ga ik al nadenken over een modelletje voor volgend jaar... haha!! 



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Deze is weer heel anders als de vorige beide heel mooi! Fijne dag xx