analytics

vrijdag 17 september 2021

met de auto de bergen in…

Dag bloggers,

Vandaag krijgen jullie mijn 2de projectje voor he DT van 'in 't Woefke' te zien... Normaal (als het op tijd lukt) verschijnen mijn projectjes op dag 7 - 17 en 27 van de maand. En dat maakt dat ze 1 keer per jaar op mijn verjaardag verschijnen... En wat blijkt nu? Het wordt en dag met een strikje rond en dat is het ook met deze kaart... 

Mobiliteit was het dus… En daar mochten we ons door laten inspireren. Dus kwam ik voor mijn tweede project bij de auto van Lawn Fawn uit. Daar kan je echt hele leuke combinaties mee maken. Er is een gewone berenset maar ook een rendier kerstset om in en op de auto te gebruiken…

Deze twee leukerds zijn de weg een beetje kwijt. Ik vermoed dat ze op reis zijn in de bergen want tussen de bomen staan ook leuke houten hutten… Wij vertrekken straks ook op weekend met mijn kinderen, dus ook dat klopt een beetje... We gaan een paar dagen genieten! 

Het doosje zelf is ook van Lawn Fawn maar als je een scorpall hebt, kom je ook al heel ver om het zelf de snijden en vouwen… Het is een leuk model om 3d mee te werken zodat je er ook veel op kwijt kan. En je kan alles opvouwen zodat het toch in een omslag past… De bergen, bomen en huisjes zijn ook allemaal van Lawn Fawn. (Ja, ik ben een échte fan!) Je kan steeds materialen uit verschillende setjes bij elkaar combineren. Alles past perfect bij elkaar.

Een grote strik er omheen maakt het geheel af.

De foto's zijn achteraf bekeken niet zo heel scherp, kan er geen nieuwe maken, het doosje is al even bij 'in 't Woefke'...








Geen opmerkingen: