analytics

woensdag 22 september 2021

troost

Dag bloggers,

Je gebruikt ze niet graag maar je hebt ze soms nodig... En dan is het handig dat je ze ook in huis hebt... En als je ze dan toch een keer moet sturen en achteraf dankbare reacties krijgt, ben je blij dat je dit nog hebt kunnen doen... 

Ik kreeg een poosje geleden de vraag om rouwaartjes te maken met bloemen... daar moest ik even over nadenken... Ik maakte meteen een setje van 2 met hetzelfde papier. Vond wel dat deze bloemen konden op een rouwkaartje... 
De besteller was er alvast tevreden mee... 

Papier: Bazzil en Action
Teksten: Joy en Nellie Snellen
Snijmal kader: Lawn Fawn
Linten uit voorraad









6 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi hoor! Deze kleuren zijn heel geschikt voor rouwkaartjes. Ik heb ook dit blok van Action, bedenk ik me nu... Dan ga ik er anders naar kijken. Dank je!

Anita van Deur zei

Mooie kaarten Nancy, fijne dag
xx

Nicole Parmentier zei

Mooie ingetogen rouwkaartjes. De tekstjes heb ik ook, ze zijn perfect voor kaartjes als dit. Mooi gedaan!

Hobby Hoogland zei

Een prachtig kaartje en mooie tekst erop.
Al is de aanleiding niet zo leuk , maar je hebt ze af en toe nodig.
Deze kaarten maak ik bijna nooit en al helemaal niet op
voorraad.
groetjes Marjan.

Nynke zei

Heel mooi Nancy! Ik houd wel van wat kleur voor een rouwkaart, het hoeft van mij niet allemaal zwart of grijs. Dit bloemenpapier is wat mij betreft erg geschikt hoor!
Groetnis Nynke

Kaartenkraam zei

Hele mooie rouwkaarten, prachtige kleuren. Supermooi gedaan!

groetjes van Ank