analytics

maandag 13 september 2021

baby Liv

Dag bloggers,

Goeie maandagmorgen allemaal! 
Hadden jullie een fijn weekend? Ik had wat quality-time met dochter Laura, een verjaardags-etentje voor vriendin Ils en toch heb ook nog creatief bezig kunnen zijn... Eigenlijk maak ik meer kaarten dan ik kan tonen op mijn blog, sta alweer enkele maanden achter met posten... 

Zal ik de week eens met een babykaartje starten? Baby Liv kreeg een geboortekaartje met droogbloemen op gedrukt. Nu heb ik niet zo veel stempels die er bij passen maar ik had wel van dochter Elise enkele droogbloemen gekregen om iets mee uit te proberen... En dit was de kans waarop ik aan het wachten was. Dus ging deze felicitatiekaart haar richting uit! 



Fijne werkweek allemaal! En zij die thuis zijn, geniet ervan!! 
Zelf ga ik aftellen naar een fijn verjaardagsweekend op verplaatsing


1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtig die kleur en de toef echt heel mooi.
xx