analytics

donderdag 23 september 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst zebra

Dag bloggers,

Donderdag blijft kerstkaartendag en ik heb het geluk dat ik een hele serie klaar had om te tonen want ik heb nog steeds zo veel projecten liggen dat ik helemaal nog niet aan kerstkaarten toe ben... Soms kriebelt het wel maar er zijn zaken die dringender zijn... 

Hij kon niet uitblijven... De zebra moest er zeker bij! En dat om de heel eenvoudige reden dat dit, toen ik klein was, mijn allerfavorietste dier in de zoo was... Mijn ouders gingen wel een keer met mij naar de dierentuin en ik hield zo van 'de-paardjes-met-hun-pyama-aan'! Ik maakte hem nog niet zo vaak, maar dit is toch één van mijn favoriete dieren uit de hele Marianne-collectie... 

Papier: Bazzil en Action
Zebra: Marianne Design
Cirkels: Crealies




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is zo lief, hij staat fier op de geblokte achtergrond fijne dag xx

Nynke zei

Geweldig leuk, deze zebra met de kerstmuts! Deze ga ik onthouden, zo'n kaart kunnen mijn nichtjes vast waarderen.
Groetnis Nynke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige zebra wat staat ie daar trots te poseren met zijn kerstmuts op, leuk de ruitjes achtergrond
groetjes ellen

marijke zei

Ook deze weer super leuk! Ik vind de zebra's ook mooie paardjes met hun mooie vacht. Een mooi kaartje weer en leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Het is ook een schatje, deze zebra van Marianne Design. En je kaart is weer een topper, zo leuk deze zoo-serie!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Dit is een super leuk kaartje Nancy....zo schattig met de zebra!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Ook dit is weer een leukerd in jouw dierentuin-serie!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi gemaakt
grtjs, martina DT 52 WTC

marian zei

Ook voor de zebra heb je weer een super gezellige kerstkaart gemaakt.
groetjes van Marian.

Laurespage zei

SUPER ! En de kerstmis maakt het werkje af.
Groetjes, laurette

Antjes kaartcreaties zei

Wat is ie schattig Nancy!!
De kerstkaart en de zebra met z'n kerstmuts op.
Zo lief en wat een mooie kleuren heeft het ruitje.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Wat een leukerd!
groetjes, Caroline

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje voor de verzorgers van de zebra afdeling Nancy...bedankt voor de reeactie op mijn kaartje van vandaag...lief van je!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

die zebra is ook echt lief, mooi op het ruitjespapier!
Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
Groetjes
Nancy 52WTC

Marjolein zei

Oh wat leuk dat het je leukste dier was! Deze is ook superleuk :) Groetjes Marjolein

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC