analytics

donderdag 2 september 2021

elke donderdag een kerstkaart - swing kaartje

Dag bloggers,

Donderdag blijft nog steeds kerstkaartendag en omdat het vorige week het einde van de maand was, hangt er weer een uitdaging aan vast... Ze vragen bij 52-weeks to Christmas een swingkaart... En ik mag er dan wel een aantal snijmallen voor hebben, ik gebruik ze veel te weinig... Dus dit was nog eens een gelegenheid om ze uit de kast te halen... Ik hield het eenvoudig en speelde met wit, rood en zilver... 

Dit werd mijn kaartje... 

Papier: Bazzil en Action
Snijmallenset kaarten: Sizzix
Boompjes: Lawn Fawn





15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi swing kaartje het is je goed gelukt mooi dp heb je gebruikt en zo leuk de kleine boompjes
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Een mooie combinatie dat wit-rood-zilver. Leuk ook dat het draaigedeelte iets boven het midden zit.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie swingkaart voor kerst Nancy, mooie kleurencombinatie.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marijke zei

Een mooi kaartje en ik hou van rood dus helemaal goed vind ik. Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Ook jouw swingkaartje ziet er leuk uit Nancy!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart met deze leuke mal!
groetjes, Caroline

marian zei

Een prachtige swingkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie swing-kerstkaart Nancy.
Ik moest eerst even drie keer kijken voordat ik zag dat je de randen gemaakt hebt van zilverkleurig papier.
Een heel mooie combinatie het rood en zilver op de witte ondergrond. Leuk dp ook.
Groetjes Antje

Jantine zei

Dit is tof, Nancy! Wat een mooi model, zo geschulpt!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

leuk modelletje swingkaart, hebben we niet allemaal zoveel dat we heel wat leuke stansjes of stempels uit het oog verliezen, en dan plots... oef, mogen ze nog eens uit de kast...
groetjes
Nancy 52WTC

Laurespage zei

Een mooi model en fijne kerstkaart.
Groetjes, laurette

Anita van Deur zei

Een prachtige swingkaart in deze rode kleur leuk de kleine kerstboompjes.
xx

GerJanne zei

hij is heel mooi Nancy. Het thema bomen ook mooi doorgevoerd.

Suzan zei

Prachtige swingkaart heb je gemaakt voor de Challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Rosina zei

prachtig is dit kerst swingkaartje Nancy...een heel lek modelletje en afgewerkt met geweldig leuke details...
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC