analytics

woensdag 15 september 2021

Cézanne

Dag bloggers,

2.20u vannacht... Ik werd wakker en zag de rode cijfers van mijn wekker niet... Pfff... geen elektriciteit. Ik ga naar de badkamer en bel de storingsdienst. Normaal geef je dan jouw postcode in en hoor je een computerstem die zegt dat de storing gekend is en hoe laat het opgelost gaat zijn... Nu kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn... Of ik de zekeringenkast al gecheckt had... Oeps... Ik dus naar beneden en ja... Lap! 't was dus alleen bij ons... Manlief uit bed gezet, alle zekeringen uit en terug aan en het waren de lichten in de living/keuken die kortsluiting gaven... Alles werkt dus buiten daar... Lastig als je om half 6 boterhammen staat te smeren... 
Soit, ondertussen weten we dat het aan de buitenverlichting ligt... Daar moet de hevige regen van vannacht ook tussen zitten... Straks toch maar even de elektricien bellen... tenzij manlief het vanavond zelf kan oplossen...
Na dit avontuur terug in bed maar niet echt nog geslapen. En dan gaat plots om 5u de telefoon... Bij Caroline staat de badkamer onder water en sijpelt het ook al naar de living eronder... Die heeft een lek in de waterleiding en stond dus ook al voor 5u te poetsen vanmorgen... Wat een nacht!!

Zal ik nog eens een babykaartje tonen? Eerlijk, het was niet echt mijn ding maar door papier te scheuren, kon ik het toch enigszins namaken... Door het vrolijke zonnetje heb ik er toch nog een leuke toets aan gegeven... (en het was de enige zon in mijn collectie die van formaat paste op deze kaart)
De oma van Cézanne vond het een geweldige kaart, dus opdracht geslaagd denk ik...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Zon: Lawn Fawn




1 opmerking:

Anita van Deur zei

Zo niet leuk midden in de nacht voor jullie en je dochter, hopelijk word alles snel verholpen.
Toffe kaart Nancy, fijne dag xx