analytics

vrijdag 10 september 2021

hoog in de wolken

Dag bloggers,

Ken je zo van die dagen? Zo'n dagen waar alles anders loopt dan gepland? Doordat ik gisteren op cursus was en dat al eens laat kan worden, lag ik pas om 1u in mijn bed... En da's laat... En toch was ik om 6u wakker... Ik lag mij te bedenken dat ik vandaag best wat kaarten moet maken en zou rustig opstaan en eerst bij een tas thee mijn blogje maken... En toen een bericht van dochter Caroline. Dat ze gisterenavond de communiekaart voor haar collega was vergeten mee te nemen van hieruit... En ik bedacht met plots dat ik die ook nog moest maken... Vorig weekend  was het zo druk geweest dat dat er nog niet van gekomen was... Dus, hup mijn bed uit, kaart gemaakt, auto in en naar de school van Caroline gereden. En daar kwamen we mooi samen aan, zij met de fiets, ik met de auto... Opdracht volbracht... Dan snel weer naar huis waar manlief (die later moet werken vandaag) met Noah al in mijn ateljee bezig waren... 

Nu dus later dan voorzien een tas thee en een blogberichtje en dan vlieg ik er terug in... Moet nog heel last-minute kaarten maken vandaag...

Gisteren verscheen mijn eerste DT-projectje op de blog van 'in 't Woefke' maar door de kerstkaart van gisteren, zet ik ze er pas vandaag op. 
September staat in het teken van de mobiliteit. Alles wat kan rijden, vliegen en varen mag aan bod komen... Daarom mijn eerste kaart met een vliegtuigje van Lawn Fawn, hoog in de wolken. Ik maakte er meteen een draaikaart van met het 'reveal wheel' van Lawn Fawn. Dat zijn altijd leuke kaarten om te maken... 
Vooraan ook nog enkele wolkenranden om de kaart wat dimensie te geven. 

Papier: Bazzil 
Stempels, stencil en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met copics



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Leuk je kaart Nancy met de wolkjes en het leuke vliegtuigje.
xx