analytics

dinsdag 7 september 2021

be authentic

Dag bloggers,

Dit vind ik zelf nu écht een hele leuke... Bart, de vriend van dochter Jolien heeft een snor... Al héél lang... en dat typeert hem zo... 
En toen hij bijna jarig was en ik deze flessen wijn tegen kwam, moest ik die toch voor hem kopen... Daarna ben ik op zoek gegaan naar een snorrenpapier, ik wist dat dat ergens in mijn collectie zat maar geloof me... met het papier dat ik in huis heb, is het steeds een hele klus voor ik het kan vinden... Alles ligt netjes gesorteerd, dat wel... Maar hé! Ik weet wat ik in huis heb en vind het na een tijdje écht wel... 
En zo ontstond deze kaart en werd het een setje...

Papier: Bazzil en Action
Sneakers: Die Namics
Tekst: My favorite Things




2 opmerkingen:

Nynke zei

Superleuk! Geniaal, die sneakers met snorren. Die vallen vast in de smaak.
Groetnis Nynke

Sarah zei

Goed bedacht en goed gezocht! X