analytics

maandag 26 juli 2021

pakjes beer

Dag bloggers,

Amai, het is nu net een week geleden dat ik mijn pc open deed. Ik had hem wel mee naar de kust maar op het appartement waar wij verbleven, is geen wifi... Ik had me wel voorgenomen om er wat op te tokkelen want met een nieuwe pc en vooral met een nieuw bestuurssysteem is het toch altijd weer even uitzoeken hoe alles werkt. Maar ik heb er gewoon geen tijd voor gehad/genomen... En hey, daar is ook niks mis mee hé? Ik zit verder het hele jaar alle dagen aan de pc te werken en nu moest het een keer niet. Mijn blog was voor de hele week geprogrammeerd en verder heeft niemand mij moeten missen denk ik... (of dat wel zo is zal ik over een uurtje wel horen op mijn werk)... Ik heb wel op 5 dagen anderhalve Libelle gelezen, een record! De laatste die ik kocht, heb ik maar half of bijna helemaal niet uitgelezen. Die liggen hier nog ergens te wachten... 

GerJanne is benieuwd naar de verhalen die ik te vertellen heb... Wel euh... We hadden mooi weer... We hadden 2 dochters mee en de  kleinkindjes... de jongste dochter van mijn man is onverwachts een dagje op bezoek geweest en dat was allemaal super fijn... Onze week bestond uit wandelen, dagelijkse bezoekjes aan de draaimolen, de speeltuin en het strand, eten en slapen... En dat was het zowat denk ik... haha!! Ik heb ook een heleboel foto's gemaakt met het fototoestel (bijna geen met de gsm) en die moet ik nog opladen op mijn nieuwe pc... Maar er is geen gleufje voorzien voor een fotokaartje, dus moet ik nog zo'n kabeltje kopen... En dat is nog niet gelukt... We zijn pas vrijdagavond om half 12 's nachts thuis gekomen. Zaterdag bestond vooral uit bezoek aan de bakker en de markt en sporten en dit allemaal voor 9u. Daarna de boodschappen bezorgd bij bomma en nicht Godelieve en daarna uitpakken en wassen...  Zondag heb ik een dagje in mijn ateljee doorgebracht en dat was fijn... 

Vandaag begin ik de week rustig met een berenkaart... Ik zie het einde naderen maar er zitten er nog wel een paar te wachten hoor... 
Deze beer brengt een kadootje voor een jarige... Ik vind hem wel leuk met dat touwtje er aan op de linkerkant. Zo heb ik er een heleboel en vergeet ze wel eens te gebruiken... Staat anders wel leuk op een kaart... 

Papier: Bazzil en Action
Beer: Forever Friends
ingekleurd met Copics
Tekst: al zo lang in mijn bezit dat ik het merk niet meer weet... 
Touwtje uit voorraad



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zo te lezen was het een geslaagde vakantie, fijne werkdag en de beren kaart is weer top!
xx

Enny zei

Een heel leuke berenkaart, en wat hebben jullie geluk gehad met het weer aan zee ! Het is nu wel wat anders... En ja, bekend verhaal : ik heb tijdens ons laatste verlof aan zee geen letter gelezen !! :)) Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel lief dit berenkaartje Nancy, en zo te lezen heb je fijne vakantie gehad aan de kust...en genoten van je kinderen en kleinkinderen...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Dat was dan een lekkere ontspannen vakantie! Altijd gezellig onverwacht bezoek en nu je nieuwe PC tot vriend maken! Je kaartje is weer een leukerdje! En hoort die tekst niet bij de stansjes van Mickey?