analytics

vrijdag 16 juli 2021

geboortekader voor Mads

Dag bloggers,

Drie keer hoera!! Nee, er is niemand jarig... 
Dit is het eerste bericht dat ik post vanop mijn nieuwe pc... en ja, het werkt allemaal! Ikke blij... Dit met grote dank aan mijn ICT-collega die alle gegevens van mijn oude PC op mijn nieuwe heeft kunnen overzetten... Dikke dankjewel hiervoor! 

Tweede keer hoera is voor de geweldige dag die ik gisteren had met mijn drie kaartenvriendinnen... Wat was het fijn om voor het eerst terug onder ons 4 te kunnen kaarten-maken en bijbabbelen... 

Derde keer hoera omdat ik eindelijk deze geboortekader met kaart kan posten... Hij stond al een 6-tal weken in mijn ateljee klaar voor we op babybezoek konden gaan... Mads is het eerste kindje van nicht Nathalie en haar vriend Steven. 
Maar toen ik vorige week deze geboortekader met kaart wou posten, vond ik de foto's niet... en wat bleek? Ik had met mijn fototoestel vergeten foto's te maken... Gelukkig had ik er op mijn gsm staan en die heb ik dan doorgestuurd... 
En zo kon ik toch nog dit bericht laten zien... Gelukkig maar want ik was best tevreden over dit projectje... En Nathalie en Steven ook... En daar doen we het voor hé! Ze vertelden dat Mads zijn kamer ook in deze kleuren geverfd is en dat deze kader er meteen een plekje zou krijgen... Fijn toch? 


Klein detail... op het originele geboortekaartje zie je maar 2 hertjes op de voorkant. Maar op de achterkant staat er een babyhertje bij. Dat heb ik er maar meteen bij gezet... Vond het plaatje dan pas compleet... 






2 opmerkingen:

!neke zei

Helemaal top !!!!

Nicole Parmentier zei

Wat schattig, lief en stoer tegelijk. Echt prachtig dit kaartje en geboortelijstje.. kan me voorstellen dat pa en ma helemaal in hun nopjes zijn hiermee!