analytics

donderdag 15 juli 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst zeeleeuwen

Dag bloggers,

Het wordt een leuke dag vandaag... Eerst nog even poetsen en straks komen mijn hobbydinnetjes langs... Zo lang geleden dat we elkaar nog allemaal samen zagen... Dus wordt het een leuke dag in mijn ateljee... (die nog steeds niet helemaal klaar is, maar zij mogen al binnen, ze krijgen de avant-première)
Vanmorgen moet ik nog 2 projecten maken, de inspiratie was er al een tijdje maar tijd om uit te voeren niet. Ik hoop dat ik op tijd klaar geraak met alles... 

Vanmorgen staat er nog een kerstkaart op het menu. Deze keer zijn het de zeeleeuwen. Ook deze afdeling kreeg met kerst een kaart bij hun voedingskar. Yannick werkt in de dierenkeuken van de zoo en verraste afgelopen Kerst al zijn collega's met een kerstkaart waarop een dier van hun afdeling stond verwerkt... 
Het was een hele uitdaging maar uiteindelijk is het wel gelukt om voor iedereen de gepaste kaart te maken... Deze vond ik zelf wel erg leuk!

Papier: Bazzil en Action
Zeeleeuwen: Memory Box



17 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart (menukaart) voor de afdeling zeeleeuwen...
veelplezier vandaag met de knutselvriendinnen.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

yeeeeh kerstzeehonden wat staan ze er mooi op met hun kersmuts op leuk dp papier
groetjes ellen

Jantine zei

Wat een schatjes, Nancy. Dit zijn mijn lievelingsdieren, al vanaf dat ik 4 was :-)
Geweldig, je dierentuin-kerst-reeks!
Veel plezier met de hobbydinnen!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Ook deze kaart is weer toppie! Ik vind het zo'n leuke serie!
Veel plezier met je vriendinnen!

groetjes van Ank

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gezellige kaart met de zeehondjes en zo te zien hebben ze elkaar veel te vertellen ! Wat is de achtergrond leuk met de kerstboompjes. Heel verrassend.
Ga je gelijk een volgen.
Groetjes en een fijne dag,
Antje

Rosina zei

prachtig kerstkaartje Nancy...
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat een leukerd. Toffe kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super leuke kaart !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

marian zei

Ja ook deze is weer geweldig leuk, ik verheug me alweer op volgende week.
Groetjes van marian.

Marjolein zei

Erg leuk, en toepasselijk! Het is weer een vrolijke kerstkaart. Groetjes Marjolein

karin zei

Altijd leuk een kerstkaartje met diertjes met kerstmuts. Mooi gemaakt!
Groetjes,
Karin

Diny zei

wat een super leuk kaartje met de zeeleeuwen Nancy!
een hele fijne dag met je dinnetjes vandaag!
Groetjes Diny

Marijke zei

Deze is ook weer super leuk! De zeeleeuwen hebben er zin in met de kerstmuts op1 Leuk gedaan hoor! Veel plezier vandaag en groetjes Marijke. DT 52 WTC

Eri zei

Wat een leuke vrolijke kaart met die zeeleeuwen in kerst outfit!
Groetjes, eri

Nancy Soetaert zei

die is inderdaad superleuk!
leuke dag gehad vandaag met je hobbyvriendinnen?
groetjes
Nancy 52WTC

Gina zei

Superlief met die twee zeehondjes ! Groetjes, Gina

Judith Liefting zei

Wat een leukerd!