analytics

maandag 12 juli 2021

Didi geslaagd - en een verhaaltje

Dag bloggers,


Ik laat deze week de berenkaarten even rusten en toon jullie nog enkele geslaagd-kaartjes... Zo gaat dat nu deze op het einde van het schooljaar afgegeven zijn... Didi, de vriendin van Yari die dan weer kleinzoon van nicht Godelieve is, is helemaal afgestudeerd en kreeg kaartjes van beide bovengenoemden... Ik toon ze maar ineens allebei want het lijstje nog te tonen kaarten is lang want ook haar verjaardagskaarten staan nog ergens geparkeerd maar die komen later nog wel aan bod... Ik kreeg als opdracht dat haar lievelingskleur blauw is, dus daar kon ik wel wat mee... 

Hier de eerste kaart met binnenkant... Deze is licht met donkerblauw gecombineerd... 



En dan hier de tweede kaart, zelfde model als de kaart voor Esther... Hier het licht blauw van de mooie lucht met zwart gecombineerd, vind ik net iets leuker voor de siloewetten...



Dankjewel voor jullie bezorgde reacties, vaccin vrijdag is zonder verveldende bijwerkingen verlopen dus heb ik verder een leuke dag gehad met de bbq op het werk als afsluiter. Hiermee is ook onze vakantie gestart. 
En verlof wordt hier ook altijd wel met werken gecombineerd. Vrijdag werd het materiaal voor onze tuinafsluiting geleverd en met hulp van de schoonbroer van de buurvrouw en kinderen en schoonzoon werd de betonnen afsluiting aan onze rechterkant helemaal gesloopt... (linkerkant tuin is voor augustus of september gepland) Toch fijn als je kan rekenen op hulp van zo veel helpers... Toen we naar de zelbouwmarkt gingen voor zakken snelbeton, vonden we daar zelfs een kruiwagen en handschoenen voor Eva en Noah, die hiermee enthousiast mee begonnen te werken... 





Toen ik 's avonds een bedankberichtje rondstuurde naar de kinderen en Caroline aan Eva zei dat ze zo flink mee had geholpen, antwoordde die: "Maar mama, ik heb toch maar een héél klein beetje geholpen." Schattig toch? 

Gisteren hebben manlief en de schoonbroer van de buurvrouw dan al alle palen gezet voor de nieuwe afsluiting... Straks gaan ze verder... Goed maar dat ik weer vroeg wakker ben want zaterdag stond die schoonbroer hier om 20 na 6 aan de bel en zondag om half 8...  
Ik begin alvast te strijken nu... 




2 opmerkingen:

Diny zei

twee hele leuke kaarten Nancy.
jullie hebben het nog druk....maar met deze klein knechtjes schiet dat natuurlijk goed op....haha!
Wat een schatjes zijn het toch he!
Goed idee om de strijk te doen....ga ik ook doen nu!
Groetjes en een fijne vakantie,
Diny

Anita van Deur zei

2 super leuke kaartje maakte je. Succes met de tuin!
xx