analytics

woensdag 28 juli 2021

kleurenkaartenteam - schakel 7 - antraciet grijs en blauw turkoois

Dag bloggers,

Jaja, het is zo ver... we zijn weeral de laatste woensdag van de maand en hiermee is de grote vakantie ook bijna in de helft. Dus hoog tijd om een hele stoet kaarten in de kleurencombo van deze maand langs te laten komen... En deze keer is het Chantal die blauw turkoois koos bij het antraciet van vorige maand... En ook aan deze kaart hangt weer een klein verhaaltje vast... 

Papier: Bazzil en Action
Bootje, anker en golven: Die Namics
Cirkels: Crealies


Het papier dat ik in gedachten had, lag al een paar dagen op mijn tafel... Eva vond het blijkbaar ook mooi genoeg om iets mee te doen en ze heeft er heel enthousiast een eigen kunstwerk mee gemaakt... 


Het was het laatste stuk van een blad en ik vond het écht te mooi om weg te gooien... Omdat ik het toch wou gebruiken, moest ik  er een even creatieve oplossing voor vinden... 


Camoufleren dan maar... En dan bleef er nog een stukje zichtbaar... Dus kwam er maar een ondergaande zon voor, maar dan wel in de kleuren van het KKT...
En zo ontstaat er een kaart zonder dat je vooraf een plan had... Leuk toch?
Met dank aan Eva voor de inspiratie... 

Maken jullie ook nog een blogrondje? Hieronder de lijst met de deelnemers... Het is fijn dat ook iedereen een reactie bij elke kaart achter laat... 


21 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha die Nancy!
Wat een leuke kaart en wat een enig verhaal is het! Dankzij Eva zo'n mooie kaart. Je hebt een heel geode oplossing bedacht. Het ziet er gewoon gaaf uit.

Anita van Deur zei

Die kleine Eva toch gaat helemaal goed komen Samen knutselen met Oma.
Wat een leuke kaart Nancy mooie golven stans.
xx

chantal zei

Hahaha geweldig toch! Dat noemen ze creatief zijn.
Mooie kaart.
Liefs Chantal

Epie zei

Prachtige verjaarskaart heb je ervan gemaakt Nancy v KKT
Tot blogs en een gezellige woensdag Epie

Colien zei

Heel mooi kaartje in de KKT-kleurtjes! En heel creatief opgelost en toch je papiertje goed kunnen gebruiken.
grtz Colien

Laurespage zei

Dit heb je heel goed opgelost, en in onze hobby kunnen we (bijna) alles gebruiken. Maar het is een heel mooi kaartje geworden.
Groetjes, laurette

Wilma zei

LEUK zoals je in oplossingen werkt Nancy en zo maak je een heel MOOI kaartje in de kleuren van het KKT.
Liefs Wilma ☺☺☺

Sarah zei

Zo leuk de samenwerking met Eva. Het werd een hele mooie kaart! Ja de vakantie is al ( bijna ) in de helft dat besefte ik vandaag ook. 😉

Jantine zei

Creatief opgelost, na de kunstzinnige uitbarsting van Eva. Volgende keer zorgen dat ze alleen stiften in de kleuren van het KKT kan gebruiken :-)
Het is een toffe kaart.
Mijn reeks kaarten is op 1 na allemaal al verzonden, dus geen voorraad meer helaas.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een leuk verhaal over het ontstaan van je kaartje. Hij is superleuk geworden.
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een leuke kaart is het geworden!! Met dank aan je creatieve kleindochter. Ik denk dat je eerst wel even hebt gebaald maar het is toch helemaal goed gekomen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Prima opgelost Nancy.....je hebt er echt een heel leuk kaartje van gemaakt!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Oma Nancy, hoe durf je het kunstwerk van je kleindochter verbergen.... ;-)
tja, als het echt je laatste restje papier is,... heel creatief opgelost, leuk kaartje !
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Samen knutselen is toch zo leuk hè, en dan wordt het wel eens anders dan je in eerste instantie gepland had maar dat geeft niks, eind goed al goed . Mooie kaartjes 🤩

marijke zei

Nou dat heb je goed opgelost! Een mooi jaartje geworden met mooi papier! Groetjes Marijke

Nicole Parmentier zei

Geweldig kaartje! We hadden hetzelfde idee met de zee en zon in de achtergrond. Ik vind de creatieve uitspatting van Eva superleuk. Het is dat het niet in de KKT kleuren past maar anders had je het best zo kunnen laten!

Marfien zei

leuk opgelost, en het is toch een mooi kaartje geworden

farmerblog zei

Haha, wat een verhaal weer. Leuk hè kleinkinderen. Om op te vreten. Hoe mooi heb je het opgelost en nog leuk ook. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

Wat een coole redding heb je hier gedaan ! mooi is je kaartje alsnog geworden, top hoor
fijn dat je weer van de partij bent,
grtjs,martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Niets meer van te zien, heel leuk kaartje Nancy!
En om even op je reactie op mijn blog te reageren: ik zou best willen, andere merken, er is zoveel leuks te krijgen!! Maar het is ook mijn werk en dan ligt het toch anders :) Fijn weekend!

Kekke Kaarten zei

een wat late reactie (vanwege mijn vakantie). wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Nancy. Ik hou van de golfjes!
Groetjes, Gerjon