analytics

maandag 19 juli 2021

bugs and kisses

Dag bloggers,

Vanaf vandaag zitten we enkele dagen aan de kust... Helaas zonder Wifi, dus zijn mijn berichten voorgeprogrammeerd... Zoonlief gaan niet mee, dus het huis blijft wel bewaakt... haha!!

Het is zomer en dan vliegen er best wat beestjes rond. Ik weet niet of dat de inspiratie van Inge was maar zij koos insecten als onderwerp om deze maand kaarten mee te maken. 
Spinnen mogen van haar niet omdat zij daar geen vriendjes mee is, jammer want er zijn ook lieve spinnenstempels... Hier kan ik dat vertellen, maar niet op het blog van 'in 't Woefke'... haha!! 
Nu heb ik enkele leuke stempelsetjes van Lawn Fawn waar deze beestjes lief op afgebeeld staan. Dus mochten deze de hoofdrol krijgen op mijn kaart vandaag. 







1 opmerking:

GerJanne zei

Leuk kaartje met de 'vliegers'.
Lekker een paar dagen aan de kust en als het fort bewaakt blijft, vind ik ook altijd een fijn idee...