analytics

dinsdag 6 juli 2021

een kaart en een kadootje - Esther geslaagd!

Dag bloggers,

De examens zijn allemaal achter de rug en dus zijn er weer een heleboel jongeren die blij de vakantie mogen starten. Esther, de dochter van mijn beste vriendin, is er daar ééntje van... Zij is geslaagd over de hele lijn in haar laatste jaar unief. Ze is met een blij gevoel de zomervakantie kunnen starten met een tripje met vriendinnen. Maar nog net voor ze vertrok, kon ik haar verrassen met deze kaart met een klein kadootje bij... Esther is dol op cactussen en laat ik zelf nu ook een cactusverleden hebben (uit mijn jeugdjaren). Ik heb er totaal zo'n 450 gehad... Maar ondertussen zijn die groene vingers veranderd in papiervingers... 

Voor Esther dus deze geslaagd-kaart met bijpassend koel-element dat ik onlangs ergens zag liggen en wist dat ik het voor haar moest meenemen omdat het wel een keer van pas zou komen... Moet nog gezegd worden dat ze blij verrast was? Esther is alvast fan van mijn kaartjes, leuk toch? 




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart voor de geslaagde.
Xx

Wilma zei

Een LEUK kaartje voor de geslaagde en zeker als je weet dat ze cactussen leuk zal vinden.
Liefs Wilma 😃😃😃

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk kaartje voor de geslaagde Ester! Ook het koelelement is heel ehh.. geslaagd!

Sarah zei

Super tof! Esther was natuurlijk blij! X