analytics

vrijdag 9 juli 2021

baby beer

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties kwamen er al weer op mijn kerstkaarten... Ik ga meteen ook een blogrondje doen... 

Eerste dag van mijn vakantie vandaag en raad eens wie er weer voor 4u wakker was... Tja, niks aan te doen hé? Ik was gestoken door een vervelende mug en werd wakker van de jeuk... Ach ja, dan kan ik lekker lang genieten van mijn dag...  Straks mag ik eindelijk mijn 2de vaccin gaan halen. Ik moest eerst 12 weken wachten maar heb het 3 weken kunnen vervroegen...  Gelukkig. Hopelijk ben ik deze keer niet zo ziek als de eerste keer... Straks hebben we een bbq op 't werk met alle collega's. Zou zonde zijn om dat te moeten missen... 

Nu wou ik vandaag een geboortekader posten. We zijn hem vorige week gaan afgeven. En nu vind ik hem toch niet tussen mijn foto's zeker... Helemaal vergeten om met mijn fototoestel foto's te maken. En hij heeft hier meer dan een maand in huis gestaan. Maar heb nog wel foto's op mijn gsm gevonden. Die heb ik nu doorgestuurd. Maar omdat mijn pc in staking is, kan ik ze nog niet bewaren. Ik kan enkel op internet... Maar straks verwacht ik mijn nieuwe pc en hopelijk werkt alles binnenkort terug... Die kader houden jullie nog maar even te goed... 

Dus vandaag nog een keer een berenkaartje... Oma beer heeft er ondertussen een derde kleinkindje bij. Misschien stuurde ze deze kaart wel om te feliciteren... 


 


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Lieve baby kaart, succes met de prik en geniet van je dag.
xx

Sarah zei

Zo schattig en mooi!
Veel plezier in je vakantie. X

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een schattig kaartje met het lieve beertjes erop leuke papier erbij helemaal top
ik ben ook klaar met de vaccinaties voelt goed hoor
succes met je 2e prik en ik hoop dat je er geen last van hebt
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Die muggen het is wat, ik ben ook altijd de pineut!
Hopelijk is je vaccinatie deze tweede keer beter verlopen. Zelf had ik de tweede keer veel minder last terwijl ik de eerste keer ook flink ziek was.

Je kaart is schattig, zo lief dat beertje in de draagdoek. Mooi ook de ruitjes achtergrond.

groetjes van Ank