analytics

maandag 5 juli 2021

klein gelukje (en op 't einde een lang verhaaltje)

Dag bloggers,

Oeps, ik schaam me een beetje... Deze kaart had ik voor vorige week maandag gepland maar ben ze helemaal vergeten te posten... Het was het laatste DT-projectje van juni voor op de blog van 'in 't Woefke'... 

Bij het maken van de kabouterkaarten werd ik instant gelukkig... Ik had de stempels en bijhorende mallen al zo lang liggen en nog niet zo vaak gebruikt... Daarom was het fijn om ze voor deze kaboutermaand nog eens uit de kast te halen... Ik heb me echt geamuseerd bij het maken van deze opdrachtkaarten... leuk toch? 

Dit was dus mijn derde projectje... 

Papier: Bazzil en Action
Stempels: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Snijmallen: Lawn Fawn
Kader: Lawn Fawn


Hoe was jullie weekend? 

Voor de verhaaltjes-liefhebbers, hier een klein verslagje... ;o)

Het mijne is niet echt verlopen zoals ik het ingepland had... Kan gebeuren zeker? Vrijdag dagje shoppen met vriendin Ils. We gingen voor het eerst terug naar Bergen op Zoom. Dat doen we normaal samen zo'n 2 keer per jaar... (en dan ga ik nog 4 keer met mijn kinderen) Het was bijna 2 jaar geleden nu... En toen gingen ineens zoon Yannick en Caroline met Eva en Noah mee. 't Was gezellig... Allen jammer dat er zo veel winkels verdwenen zijn, zelfs onze lievelings kledingzaak is failliet... (heb nu dus niks meer om aan te doen! ;o) ) 
 
En dan viel plots mijn €.. Ik moest zaterdagochtend een stoeltje klaar hebben voor mijn kapper... En de naam moest er nog op... Dus bij het thuis komen toch de eerste laag er op geschilderd want om 21u moesten we in 't theater voetbal gaan kijken... (daar ga ik maar niks over schrijven - hmmm)

Zaterdag vroeg opgestaan en de 2de laag over de naam gezet. Daarna naar de markt boodschappen gaan doen en om 8u naar de kapper, da's steeds haasten... Na de kapper de bomma-toer om de boodschappen weg te brengen. Eerst naar nicht Godelieve en dan naar mijn mama... Overal wat langer blijven hangen dan gepland en zo was het al middag en was ik nog niet naar bomma gegaan... Dus eerst even naar huis want manlief was thuis gekomen om te eten... (Die is op verplaatsing nog een kast aan het maken voor in mijn ateljee) Na de middag dan met de boodschappen naar bomma en daar ben ik blijven plakken. Het was er zo gezellig in het zonnetje op het terras... En sinds bomma alleen is, geniet ze nog eens zo meer van kleine bezoekjes... Toen ik dan eindelijk thuis was, heb ik nog wat opgeruimd in mijn ateljee maar was te moe om nog ergens aan te beginnen... Maar geen nood, ik had maar een 3-tal projecten liggen die echt af moesten en ik had nog een hele zondag om dit in te halen... 

Zaterdagavond een berichtje van Elise. Ze had 39° koorts... Zondagochtend nog steeds en helemaal ziek... En ze moest die dag bijna 500 koeken bakken voor bestellingen. De eerste serie moest nog voor de middag klaar zijn... Laura is er naartoe gereden om alles op te halen. Dan is ze naar hier gekomen en hebben we samen tot kwart na 4 gebakken. Alles is klaar geraakt. Gelukkig want om 17u moesten Walter en ik zelf op babybezoek... Daarna alles nog netjes bij Elise terug gaan afzetten... Het kind was super ziek maar dolgelukkig omdat ze had kunnen slapen... 
En mijn projectjes... Die zullen deze week op avonden gemaakt moeten worden... Komt wel goed... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk kaartje Nancy maar wat een weekend geen minuut verveeld lees ik zo. Bij mij was het heel rustig.
Fijne dag xx

martina's kaartjes zei

leuk kaartje zo geworden ! mooi, leuke details op verwerkt
nog veel succes met je octopus gehalte
grtjs,martina
x

Sarah zei

Leuk die kabouters! Misschien kan je er een paar uitnodigingen die je wat komen helpen, want zo te zien kan je hulp wel gebruiken! Maar ik vind het een verhaal ' uit het leven gegrepen ' want zo gaat met moeders, kinderen en kleinkinderen.
Succes met je werk / week X
Tja en over zaterdag ⚽ zullen we maar niks zeggen 😕

Rosina zei

Heel mooi je kaboutercreatie Nancy...heel leuk gemaakt...
en wat een druk weekend heb je gehad ...maar dat zal vast wel gezellig geweest zijn...
groetjes Rosina