analytics

dinsdag 28 juli 2020

Zeeleeuwpret

Dag bloggers,

Bij het DT van 'in 't Woefke' stond deze maand het thema Zoo op het programma... En daar heb ik wel wat mee... Dus ging ik in mijn collectie beestjes van Marianne Design op zoek naar enkele leuke zoodieren...
Als eerste komen de zeeleeuwen aan bod. Zij hebben dolle pret en willen met deze kaart iemand feliciteren.

Ooit hadden we de kans om met onze familie persoonlijk kennis te maken met de zeeleeuwen in de Zoo van Antwerpen. Een unieke belevenis! Echt fijn als je die dieren van dichtbij kan zien en ze mag voeren...

Papier: Bazzil
Zeeleeuwen: Marianne Design


Morgen Kleurenkaartenteam... Mijn kaart staat alvast klaar hoor. Komen jullie kijken? 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Goedemorgen Nancy, wat een schattig vrolijk je kaartje.
Ik kom morgen weer bij je kijken.
Fijne dag vandaag.

Sarah zei

Heel toffe kaart Nancy. De zoo, we hebben een abonnement, maar we zijn er nog niet geraakt door al het corona gedoe... Ik vind het wel heftig allemaal nu. Hou het gezond! X

!neke zei

Wat is ie leuk !!!!!

GerJanne zei

Heel leuke kaart met de zeehonden.
En natuurlijk, tot straks he! De mijne staat ook al klaar...

Enny zei

Oh, een heel leuke kaart, ja, plezante beestjes ! Groetjes, Enny