analytics

woensdag 29 juli 2020

Kleurenkaartenteam schakel 7 - licht geel en aubergine

Dag bloggers,

Hier zijn we weer, met een heleboel die jullie scherm vandaag kleuren in de 2 kleuren van het KKT! De laatste woensdag van de maand is onze vaste afspraak en dan zien we elkaar met zo'n 30-tal leden met elk een kaart in onze eigen stijl... of net niet want het is toch dikwijls een uitdaging...

Deze keer voor mij niet echt... Geel lag nog in de buurt van vorige maand en deze keer kwam er aubergine bij... Een kleur die je niet echt gemakkelijk terug vindt in effen papier maar ik zag het ooit op de beurs liggen en nam het meteen mee... Lag nog netjes ingepakt want ik had het nog niet gebruikt...
Ik ging dan ook nog op zoek in mijn design papier en wat kwam ik tegen? Aubergines...

Dus maakte ik er een vegan-kaartje bij, ook met een stempel die nog netjes lag te wachten om eens gebruikt te worden...


Ik ben alvast benieuwd met wat alle anderen hebben gemaakt en ga straks zeker kijken... Jullie ook?
Hieronder de hele lijst met deelnemers van deze maand...

1.Ger Janne10.chantal19.Nicole
2.Rosina11.Jantine20.Femminde
3.Anita van Deur12.Diny21.Yvonne Spikmans
4.Nelleke13.Laurespage22.Petra
5.Crea Nancy14.Nancy- tisallemaalhandwerk23.Karin
6.Marfien15.Marijke24.els van herck
7.Caroline16.Colien25.Sarah- Syriandertje
8.Chantal S17.! neke
9.Martina's kaartjes18.Henriet

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk dat de aubergine de hoofdrol mogen zijn op je kaart! Mooie geheel Nancy.
Fijne dag.

Chantal zei

Mooie kaart, leuk die aubergines.
Groetjes, Chantal S

Henriët zei

Leuke kaart! Bij aubergine-kleur is de aubergine natuurlijk een voor de hand liggende afbeelding om te gebruiken.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

We weten nu zeker en vast dat je de juiste kleur gebruikt hebt :-), grappig kaartje Nancy

Colien zei

Heel gave kaartjes, tof in de gevraagde kleurencombinatie en de aubergines maken het helemaal af!
grtz Colien

Petra-loves-paper zei

Aubergines op je kaart, ja dit moet wel de perfecte kleur zijn!leuke kkt kaart, groetjes Petra

Jantine zei

Superleuk vegan kaartje, wat tof dat je die aubergines had liggen, die kwamen mooi van pas!
Heel vrolijk met die cirkels, Nancy!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een gaf kaartje Nancy....leuk gedaan met de kleine aubergines!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk met die aubergines erop !

Nicole Parmentier zei

Oeh lekker.. aubergines! Ik ben er dol op en kook er graag mee. Op een kaartje zag ik ze nog niet eerder (behalve zojuist bij Gerjanne dan..) Ik vind het een superleuk vegan kaartje geworden, krijg bijna zin om te gaan koken... bijna dan hè, niet helemaal...

chantal zei

Superleuk bedacht met die aubergines. Een vegiekaart kan tegenwoordig dienen voor veel mensen.
Liefs Chantal

karin zei

Zo weet je zeker dat je de goede kleuren hebt 😊
Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Kijk, het heeft zo moeten zijn! Leuk met de aubergines erop!

martina's kaartjes zei

hahahaha, hoe grappig is dat ! helemaal leuk en goed opgelost, deze moeilijke kleurencombo, geslaagd
fijn dat je er deze maand (weer) bij bent !
Blij met je deelname,
lieve groeten,
Martina

Nancy Soetaert zei

ha ha, jij hebt afgesproken met GerJanne, allebei aubergineplaatjes...
Mooie kaart voor het KKT!
Nancy

Marijke zei

Jij bent ook een van de weinige die een echte aubergine op zijn kaart heeft gebruikt! Leuk gevonden hoor! En die randjes zijn ook van een mooi stansje! Groetjes Marijke.

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! En super dat je papier had liggen. En ook nog echte aubergines. Top!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Laurespage zei

Super mooi en leuk gevonden met de aubergines. En ja het is waar dit kleur kan je niet zo gemakkelijk vinden in kaartkarton. Het mijne was iets de rood, maar het is wat het is, ik moest het er mee doen.
Groetjes en hou het gezond, laurette

farmerblog zei

Haha, ik ben blij dat ik jou uitgedaagd heb dat jij spullen gebruikt hebt die je al had liggen. Ik vond de uitdaging ook wel lastig maar heel mooi. Jij hebt er ook een mooie kaart meegemaakt. Hou het gezond. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Zo! Dus jij had ook nog aubergine papier! Grappig, ik ben het nog niet tegengekomen, behalve de mijne dan.
Heel leuk kaartje zo.
En blijf gezond!

Sarah zei

Leuk Nancy, de aubergine in de hoofdrol.
Hou het gezond!x