analytics

maandag 6 juli 2020

Jules

Dag bloggers,

Wat hebben we dit weekend weer hard gewerkt... Omdat manlief mijn ateljee gaat verbouwen, ben ik (met de nodige hulp van Laura en Walter) al 4 weekends bezig met het inpakken van mijn ateljee... En we zijn er bijna door... Moet ook wel want volgende week hebben we een week verlof en beginnen de sloopwerken. Klein detail: mijn ateljee bevindt zich in het midden van ons huis, dus dat gaat nog vuurwerk geven... (en héél veel stof!) Maar eens dit voorbij is dan kunnen we zeggen dat we op 20 jaar ons hele huis gestript en terug opgebouwd hebben. En het meeste deed manlief allemaal zelf! Mag dus echt wel zeggen dat ik terecht heel trots op hem ben... We moeten wel toegeven dat 20 jaar geleden alles nog wat gemakkelijker ging dan nu. Na zo'n weekendje hard werken, voelen we dat echt wel aan onze knoken...
Maar wat wel héél fijn is, ik heb ondertussen een mini-ateljee opgezet in de slaapkamers van mijn dochters die grenzen aan mijn ateljee. 2 van de 3 kamers zijn helemaal ingericht zodat ik binnenkort toch nog terug creatief kan zijn. Momenteel staat dat wel op een laag pitje...

Maar hé, ik heb nog wat voorraad dat ik kan tonen en vandaag is dat een kaart die ik maakte voor de geboorte van Jules. Ik hoop dat ze ondertussen bij de papa, een collega in Wolvertem, aangekomen is...

Papier: Bazzil
Letters: Marianne Design




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je zult wel heel blij zijn als alles klaar is. Mooi kaart heb je voor Jules gemaakt, mooi met de 2 kleuren stijlvolle kaart.

Nicole Parmentier zei

Wat een chique kaartje voor Jules!! Ben wel heel benieuwd naar je Atelier als het klaar is. Post je ook een fotootje?

Henriët zei

Jullie hebben het maar druk met verbouwen. Knap hoor dat je man het meeste zelf doet.
Je kaart voor Jules is echt chique!
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

stijlvol en eenvoudig kaartje is het geworden, mooi !
veel succes met je ateljee, gelukkig is het niet meer zo warm en kan je goed doorwerken zo...
grtjs,martina

GerJanne zei

Je gaat toch wel foto's laten zien van je nieuwe ateljee he? Ik ben heel benieuwd!
Je kaart voor Jules is geweldig! Supermooi gelift!