analytics

dinsdag 14 juli 2020

fijne vakantie

Dag bloggers,

De grote sloopwerken zijn achter de rug... Wat ging het een gang gisteren! Schoonzoon Djiby kwam helpen, samen met dochters Caroline en Laura. Zoon Yannick was ook thuis en deed ook mee... En wat is er een werk verzet! Het platiek plafond is er helemaal uit samen met de verschrikkelijk lelijke TL-armaturen. De muurpanelen zijn gesloopt en een hoop bakstenen zijn gevloerd... De container (die veel groter is dan we bestelden) zit bijna helemaal vol! Gelukkig dat hij zo groot is of we hadden al een 2de moeten bestellen...
En ondertussen hangt de hele beneden vol stof... Maar ik klaag niet hoor!!

Lichamelijk voelen we het wel dat het allemaal niet meer zo vlotjes gaat als 20 jaar geleden toen we met de verbouwing van ons huis begonnen. Maar als dit klaar is, hebben we op 20 jaar ons hele huis gestript en terug opgebouwd... En geloof me, dat is heel wat want ons huis is best groot...

Ik ben extra vroeg opgestaan omdat ik nog een hele reeks bestellingen heb klaar liggen maar in plaats van meteen kaarten te beginnen maken, ben ik de tafel in mijn voorlopig ateljee beginnen opruimen. Ondertussen zijn we al anderhalf uur verder en mijn tafel is terug vrij om er in te vliegen. Ik heb nog wel even voor manlief wakker is.

Vanuit mijn voorlopig ateljee heb ik een mooi zicht op onze binnentuin. Het is hier best gezellig in mijn kleine pop-up ateljee... Ik ben helemaal georganiseerd en heb alles in de buurt wat ik nodig heb. Het overige materiaal staat hier 2 slaapkamers verder dat ik ingericht heb als stockageruimte. Al mijn kastjes staan er opgesteld en ik kan gewoon aan al mijn materiaal...

Nu laat ik jullie snel nog een vakantiekaart zien, zodat ik er terug in kan vliegen... Deze maakte ik voor vriendin Vera die in de zomer hun camper verhuren en steeds een kaartje mee geven aan de vakantiegangers. Ik maakte het naar voorbeeld van één van de de workshopkaarten van vorige maand...

Papier: Bazzil en action
Snijmal kader: Lawn Fawn
Snijmal camper + meubels: Yvonne creations
Snijmallen letters: Die Namics



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Harde werkers zijn jullie. Super leuk je kaartje vind je achtergrond erg mooi.
Fijne dag.

Henriët zei

Jullie hebben het er maar druk mee. Maar gelukkig dat je veel hulp had en dat het dan lekker snel gaat. Er komt vast iets moois voor terug!
Je kaartje is leuk en perfect voor mensen die een campervakantie gaan houden.
Groetjes van Henriët

Enny zei

Een heel mooie en leuke vakantie-kaart ! En wat tof, dat je zoveel hulp had bij de sloop, zo'n zware karwei, maar nadien is het zeker veel mooier ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Wat een klus, die verbouwing. En wel fijn dat je in je pop-up ateljee nog steeds goed bij je spullen kunt.
Je vakantiekaartje is heel tof.
Groetjes
Jantine