analytics

vrijdag 24 juli 2020

Lyano

Dag bloggers,

Ik blijf nog maar even op de pc van mijn man tokkelen want de mijne is echt niet van plan om nog veel te doen. Hoop dat ik nog een goeie backup kan maken...
Vandaag staat er een goed gevuld dagje op het programma, dus kan ik er maar beter op tijd aan beginnen...

Eerst nog even een geboorteprojectje tonen, voorlopig het laatste. De mama en papa van Lyano hadden hun kaartjes en doosjes online besteld maar wilden voor de familie en beste vrienden toch iets specialer... En zo kwamen ze bij mij terecht. Ze hadden hun kaartje bij en vroegen of ik iets kon maken dat er bij paste... Wel... dit is het geworden... Een kaartje naar voorbeeld van hun geboortekaart en een bijpassend doosje...

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Pijlen: Die Namics
Pluimen: Craft Emotions
Doosjes: Cosycrafts


Hier beide kaarten naast elkaar


De doosjes die ik er bij maakte


Leuk setje toch?


Deze werden digitaal besteld


Hier alles een keer bij elkaar


En ook zij kregen er een vlaggenlijn bij...


Alles werd weer netjes verpakt in een kistje


En hier het hele setje bij elkaar zoals het naar de kersverse ouders vertrok


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ontzettend leuk wat je maakte. Heb jij zoveel snijmallen.
Ai die computer succes.

Jantine zei

Wat een gaaf geboorteproject, Nancy. Ik hoop dat het goed komt met je backup...
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, dat heb je weer prachtig gedaan Nancy, super set ! Groetjes, Enny

Henriët zei

Dat ziet er weer top uit.
Ik vind jouw doosjes veel mooier dan die ze besteld hadden via internet. De slinger is ook mooi!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Supergaaf weer, Nancy. Het is een wat kleiner project dat ik wel eens zag, maar niet minder mooi. Ik snap dat de ouders tevreden waren!