analytics

maandag 27 juli 2020

kampkaartje voor Lien

Dag bloggers,

Hopelijk hadden jullie een fijn weekend. Hier was het weeral veel te kort... We hebben het wel rustig gehouden hoor. Gisteren even bij moeke (moeder van manlief) langs geweest want zij wordt morgen 80! En omdat het gisteren nog mocht en waarschijnlijk morgen niet meer, hebben we dat maar snel gedaan... Zij en voke bakken de lekkerste smoutebollen en hoewel ik daar niet gek van ben, heb ik er toch éne gegeten... Er was ook nog flan en cake en daar ben ik dan wel gek van... We hebben veilig buiten gezeten en op voldoende afstand van elkaar... Gek dat je nu bij verjaardagswensen niet mag zoenen, het blijft wennen...

Verder heb ik en enorm creatief weekend gehad, veel kaarten gemaakt en dat was nodig want de bestellingen stapelden zich op en ik geraakte er niet door... En zo heb ik meteen terug een voorraadje om op mijn blog te plaatsen want ook die begon serieus te slinken...

Vandaag krijgen jullie het kampkaartje te zien dat naar Lien ging. Haar mama vroeg me enkele weken geleden om kaartjes voor haar dochters te maken. Er was niet echt een thema maar Lien houdt enorm van cactussen en die mochten er op.

Papier: Bazzil en Action
Cactussen: Lawn Fawn (stempels en snijmallen)
ingekleurd met Copics


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige zijn ze de potje met cactussen lief kaartje.
Gefeliciteerd met je schoonmoeders verjaardag.
Fijne dag.

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Die cactusjes zien er aaibaar uit....en wat lekker dat je zo'n creatief weekend had. Dat geeft weer even rust. Ja, raar he, die toestand. Ik houd mijn hart vast..ook hier als iedereen weer terug is van vakantie. Hopelijk wordt de zorg straks niet weer overbelast....

Enny zei

Een kaart met cactussen, schattig ! En toch tof dat jullie nog met moeke konden vieren, het is nu wel wat moeilijker... Groetjes, Enny