analytics

vrijdag 31 juli 2020

Duo kampkaartjes voor Lien en Lotte

Dag bloggers,

De kaartjes die ik deze week voor Lien en Lotte liet zien, kregen ze van hun mama en papa opgestuurd. Maar omdat het ook kleine vriendjes van ons zijn, stuurde ik zelf ook naar allebei een kaartje... En die krijg je vandaag te zien... 

Dit weekend staan er nog meer kampkaartjes op de planning om te maken want er vertrekken maandag alweer enkele vriendjes op kamp...

Maar eerst deze dus. Zien jullie nog welk kaartje voor wie is? Als je deze week hebt opgelet, vind je het zeker... 

Papier: Bazzil en Action
Letters: Memory Box
Stempel: Denk Joy maar kan ook ander merk zijn... 




Daar mijn atlejee afgebroken is, ben ik ook mijn fotoplekje kwijt... Daarom was het even experimenteren om een plaats te zoeken om mijn foto's te maken... Op de living-tafel is alvast geen succes... Zo blijkt met deze foto's... Niet tevreden... Er volgen nog meer plaatsen, dat zal je nog wel zien... haha!!

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes allebei. EN waarom fotografeer je niet buiten? Zijn de kleuren vaak het zuiverst.

Anita van Deur zei

Leuk je 2 kaartjes.
Fijne dag.

Enny zei

Heel leuke kaartjes, en het is niet makkelijk om er altijd een mooie foto van te maken. Ik denk dat je hierboven weer een "SPAM" hebt binnen gekregen, bah.... Groetjes, Enny

Nancy zei

GerJanne, Omdat ik binnen een leuk fotohoekje had. En omdat het om 4u 's morgens nog te vroeg is... haha!! Soms doe ik dat wel hoor, maar meestal gewoon binnen... Komt wel goed...

Nancy zei

Enny,

Ik zag het, heb hem al verwijderd... Meestal lukt het wel om te fotograferen hoor, heb hier een goeie lichtinval... Maar met de verbouwing gewoon te weinig plaats... Komt goed...

Creatiels zei

Leuke kampkaartjes zijn het geworden. En tja zo vroeg 's ochtends is het 💡 nog niet helemaal wakker.
En ik zie dat ik vergeten ben een reactie te plaatsen bij je kaartje voor het KKT. Goed gevonden en mooi resultaat. Bedankt voor je reactie op mijn Blog en nog veel succes met de verbouwing van je atelier. Hou het gezond en fijn weekend
Els

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartjes
groetjes ellen

Mieke zei

Ze zijn allebei super leuk!