analytics

donderdag 16 juli 2020

Just Married

Dag bloggers,

Nu heb ik net iets moeten doen wat ik nog nooit moest doen. Ik heb foto's van mijn kaartje moeten uploaden om een blogbericht te kunnen plaatsen. Gelukkig maakte ik de afgelopen week enkele kaarten en projecten en heb ik nog een voorraadje om te laten zien...

Gisterenavond ben ik nog laat bezig geweest in mijn pop-up-ateljee want door allerlei andere dingen komt het er de laatste dagen niet veel van om creatief bezig te zijn... Mijn tijd gaat vooral naar zaken regelen voor de verbouwing. Gisteren is manlief nog een dringende poging gaan doen om de vaatwasser van dochter Caroline te gaan repareren maar die heeft het begeven. Het was wel een welkome afwisseling tijdens de grote verbouwing hier... Ik heb dan even de tijd genomen om wat bestellingen te maken.

Vanmorgen ben ik al vroeg beginnen strijken. Ondertussen draaien wachmachine en droogkast ook alweer. En er moet ook ingepakt worden want morgen ga ik met zoon, dochters en kleinkindjes een paar dagen op stap... Manlief kiest er voor om thuis te blijven en verder te werken... Hij geniet daar meer van dan te gaan wandelen aan zee... tja, elk zijn pleziertjes hé? Maar hij is zo goed bezig, hij is geweldig, écht!

Snel een blogberichtje en dan verder met de strijk zodat die gedaan is als manlief wakker wordt...

Vriendin Caroline ging deze week naar het huwelijk van haar vriendin... Een feest was er nog niet maar ze had wel een leuk kado laten maken. En daar mocht een passend kaartje bij. Na even nadenken, is het toch weeral gelukt om er iets leuk bij te maken... Dat vind ik nu écht altijd heel fijne uitdagingen om te doen...



Ondertussen zijn er alweer een machine en droogkast klaar... Snel de volgende in steken en verder aan de strijk. Tot morgen! 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het zit je niet mee Nancy, keep on smiling. Leuk bedacht de handtas. Geniet van je uitje aan zee.xx

Rosina zei

Heel mooi bijpassend kaartje bij de leuke tas Nancy...Ik wens je een paar leuke dagen aan zee.en verder succes met de verbouwing..
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Wat schattig de tas met tekst. Zo leuk!!
Liefs xx

Henriët zei

Je hebt het maar druk met alles. Maar straks kun je even lekker uitrusten aan zee.
Prachtig deze kaart passend bij de strandtas. Heel erg leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Nicole Parmentier zei

Wat grappig deze kaart bij het leuke tasje!! Het lijkt wel echt riet wat je gebruikt hebt!
Klussen of wandelen aan zee.. ik weet wel wat ik zou kiezen! Maar ja, ieder zijn ding hè.. veel plezier alvast, ik ga ook even mijn berg strijk aanpakken hier.