analytics

dinsdag 29 november 2022

Minnie Mouse voor Yana die 2 werd

Dag bloggers,

Wat was ik weer vroeg wakker vanmorgen. 's Avonds tussen 8 en 9 val ik als een blok in slaap en 's morgens ben ik dan weer veel te vroeg wakker. Ik moet dringend mijn ritme eens wat aanpassen want ik ben ook helemaal niet uitgeslapen...

Yana werd 2 en zij kreeg van haar Bonnie een Minnie Mouse kaart. Gewoon omdat ik 2 jaar geleden haar geboortekaarten en doosjes mocht maken in Minnie Mouse thema. Dat thema kan je hier nog een keer terug zien: klik



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Nancy, fijne dag liefs xx

Nancy Soetaert zei

Leuk om in het thema te blijven, zelfs je alfabet!
Toffe verjaardagskaart.
Groetjes
Nancy

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met heel lief papier!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje voor de kleine Yana...

liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de minnie mouse het silhouet past zo leuk bij de roze kleurtjes
groetjes ellen