analytics

maandag 7 november 2022

een kaart en een taart - 288 - voor Noah - 3 jaar

Dag bloggers,

Ik ben wat later met mijn blogbericht maar zit al wel 2u aan mijn pc. Ik moest het kerstkaartenrondje nog doen van donderdag en heb daar voorrang aan gegeven...
Ondertussen moest ik nog even wachten op foto's van de taarten van dit weekend en dus kan ik nu mijn bericht schrijven. 
Deze week heb ik een weekje vakantie en daar ga ik van genieten. Het wordt vooral tijd in mijn ateljee en dat is nodig. Er ligt wel wat werk te wachten en daar ga ik me deze week dus mee amuseren. 

Maar eerst even over het weekend. Vrijdag hadden we dus het verjaardagsfeestje voor Eva. Zij is morgen jarig maar kon haar feestje vrijdag doen omdat het vakantie was. Zij nodigde haar vriendjes en vriendinnetjes uit en we hebben samen geknutseld. Wel een beleving om dit met 5-jarigen te doen... Twee wilden er niet mee doen en de mama van één van hen was echt teleurgesteld want het resultaat was wel heel erg leuk! 

Zaterdag hadden we het verjaardagsfeest voor de familie voor hen beiden. En daar maakte dochter Elise twee leuke taarten voor. Die van Noah krijgen jullie vandaag te zien. Ik maakte ook een kaart voor hem en die paste ook weer bij de taart... 
Noah is dol op de film van de leeuwenkoning. Hij kan de begintune perfect nabootsen, zingt de liedjes mee en speelt scènes uit de film perfect na. Als dat geen goed acteur gaat worden, weet ik het ook niet... Zijn taart en kaart moesten dus wel van de leeuwenkoning zijn... 





Over het verjaardagsfeestje van Eva en onze workshop op vrijdag: 
Dit zijn de dromenvangers die de kinderen mochten maken. Laura en ikzelf maakten de voorbeelden en onder onze leiding en met een beetje hulp werden deze mooi nagemaakt... 



Hier de foto van de trotse bende met hun kunstwerkjes! De eenhoorndiademen pasten er perfect bij en kregen ze van mij kado. Eva wou zo graag een eenhoornfeestje. En dat hoort perfect bij 5-jarigen!




2 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een gefeest daar bij jullie en wat een bende vrolijke kinderen.
Je creaties en de kinderworkshop zijn super geslaagd.

Creaellenknutselsite zei

wat een feest om te zien en te lezen hoe de verjaardag is verlopen net of ik gewoon bij was zoals je het verteld, wat een mooie kaart voor Noah met de leeuwenkoning zo leuk passend bij de taart. en wat een een leuke mobiles heb je gemaakt voor op de feest workshop voor Eva leuk de foto met alle kindertjes met hun gemaakt creaties
groetjes ellen