analytics

maandag 14 november 2022

op kot...

Dag bloggers,

Wat is een weekje verlof toch kort. Ik wou weer zo veel doen maar omdat ik flink ziek was, ben ik er lang niet toegekomen om te doen wat ik wou. Dus vlieg ik er vandaag maar meteen terug in. Er gaat een stapel werk liggen wachten... 

Dit is de laatste kaart van augustus die ik nog moet tonen. Robin zou in september op kot gaan en nicht Wendy wou hem daarvoor feliciteren. En omdat een jongenskaart best stoer mag zijn, hield ik het op zwart en wit op een blauwe achtergrond... Als je een blok hebt met leuke tekstjes in, is het ook fijn dat je die ergens op kwijt kan en op deze kaart paste het allemaal wel. Vorig jaar maakte ik een meisjesversie hiervan. Ik zet de foto's er nog bij want ik kan mijn post hierover niet meteen terugvinden... Misschien was ik ze wel vergeten te posten... 


Deze maakte ik vorig jaar met papier uit dezelfde blok voor Esther, de dochter van mijn beste vriendin. Voor haar zocht ik er leuke kadootjes bij, verpakt in een fruitkistje met haar naam op. Esther is verzot op poezen en cactussen, dus paste het ook helemaal bij haar... Dat kistje had ik al een hele tijd in huis. Ik wou er voor haar ooit een leuk kado in samenstellen en dit was de perfecte gelegenheid. 






3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 super leuke kaartje en de fruit kist is mooi gevuld, fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes voor iemand die op kamers gaat leuk met de teksten en leuke details erbij zo is het helemaal persoonlijk leuk pakket heb je samengesteld
groetjes ellen

!neke zei

Wat een leuke kaarten !!!!
En dat pakket !!!
Groeten Ineke