analytics

maandag 28 november 2022

Advent

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij alvast wel. Over de voetbal van gisteren gaan we het hier niet hebben ;o) Maar verder was het best fijn. 

Vrijdag ben ik met mijn vriendin voor het eerst na 35 jaar terug op Trademarkt geweest. Dat was geleden van in de tijd dat ik in een jeanswinkel werkte en zij met haar mama een schoenwinkel had. Een groothandel waar ik altijd materiaal ga halen voor mijn ateljee is naar daar verhuisd en zo kon ik een kaart krijgen om daar te mogen aankopen. Het was een leerrijke ervaring! We gaan zeker nog terug!
Vrijdagavond hadden we dan een gastoptreden in ons theater. Mathieu en Guillaume zijn hun nieuwe theatershow komen brengen. Altijd fijn om deze twee troubabroers te gast te hebben. Een foto ben ik vergeten te maken, die kan ik jullie niet tonen... 

Gisteren is de advent begonnen en dat vond Laura een perfecte dag om onlangs een workshop adventsstukken te geven. En er waren weer een aantal enthousiaste medewerkers... 
Onderstaande advenstsbakjes werden hier toen in mijn ateljee gemaakt... Stuk voor stuk juweeltjes, niet? En zeer recupereerbaar! 







3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat ontzettend leuk verzonnen, deze adventstukjes....
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooie adventbakjes ben er weg van vooral die met het rood vind ik mooi
groetjes ellen

Angelique zei

Wat een gave adventstukjes, zo mooi en zeker een idee om te onthouden. Hele mooie, uitbundige kaart voor GerJanne.
lieve groetjes Angelique