analytics

donderdag 10 november 2022

elke donderdag een kerstkaart - prettige feestdagen

Dag bloggers,

Zal ik beginnen met het goede nieuws? De nieuwe poetsdame die gisteren niet kon starten omdat de bussen staakten, komt vandaag. Normaal moest zij vandaag bij mijn mama aan het werk maar die heeft eergisteren een kleine ingreep gehad. En ze moet nog veel rusten. Dus wou ze liever een keertje overslagen. Dus heb ik gisteren met het poetsbureau afgesproken dat ze vandaag toch bij ons kan starten. Ze gaat maar om de 2 weken komen, ik blijf zelf ook wel poetsen maar ik ga haar vooral de zaken laten doen waar ikzelf te weinig tijd voor heb. 

Wat nog leuk is, is dat ik deze week een weekje vakantie heb. Ondanks dat ik nog steeds aan het uitzieken ben, probeer ik toch elke dag een beetje in mijn ateljee te werken. Verder is het vooral zetel hangen en slapen... 
Vandaag toon ik dan ook met enige trots mijn derde gingerbread-kaartje van de serie. Deze leuke poppetjes heb ik gecombineerd met de toffe teksten van Carlijn Design. En er komen er nog meer...  


Straks of morgen maak ik ook een kerstkaartenrondje. Benieuwd wat jullie allemaal tonen vandaag... 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Enig kerstkaartje, wat fijn dat er geruild kon worden met de huishoudelijke hulp, fijne dag liefs anita

GerJanne zei

Ach, ben je nog ziek? Kalm aan maar! Je kaartje is enig! Wat een gaaf stansje is het. En wat fijn dat de poetsdame komt. Ik hoop dat het je goed bevalt.

Caroline Cards zei

Super leuke kaart met het gingerbread poppetje met haar rode mutsje en strik. Die slinger met kleine poppetjes is helemaal top.
Beterschap!
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

Da's weer een schattig koekemeisje!
Proficiat met je top 3 bij onze koekjes/snoepjeschallenge
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kerstkaartje met dit lieve gingerbread dametje! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

fijn dat je de hulp toch vandaag nog krijgt, zeker nu je niet helemaal in orde bent dan hoef je je om te poetsen niet druk te maken.
wat een mooi kaartje met het leuke peperkoek vrouwtje en de leuke letters van Carlijn erbij
groetjes ellen

Jantine zei

Oh heerlijk, iemand om je te ondersteunen bij het poetsen! En lekker een weekje vrij, dat heb ik volgende week!
Je kaartje is weer geweldig, wat een schattig koekenvrouwtje. Leuk die slinger met koekpoppetjes die ze vasthoudt.
Hopelijk knap je snel helemaal op!
Groetjes
Jantine

gerrie zei


Superleuk kaartje Nanc y en natuurlijk beterschap. Lieve groetjes, Gerrie.

Marijke zei

Ik vind ze allemaal even leuk die gingerbread poppetjes! En ik zie dat je in de top drie staat met je 2e poppetje! Goed dat je die hebt gekoppeld! Proficiat hoor! En veel beterschap maar! Je bent altijd zo druk, dus wel even goed dat je een weekje vakantie hebt! Geniet ervan! Groetjes en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Marijke.

Diny zei

Wow....wat een schattig kaartje Nancy!
Heel veel beterschap,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je hulp bij het poetsen gaat krijgen Nancy. Ziek maar goed uit. Je kerstkaart is een snoepje om te zien. Wat een leuk gingerbread vrouwtje en wat heeft ze een mooie slinger gemaakt. Ik vind het ook leuk zoals je de tekst geplaatst hebt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

PIKO hobbyblog zei

Ahhh dat is een hele leuke kaart geworden.
Hopelijk ben je gauw weer helemaal opgeknapt.
Groetjes,
Pia