analytics

woensdag 9 november 2022

Hello Sunshine

Dag bloggers,

Acht jaar geleden ging onze poetsvrouw met pensioen. Ik zat toen zeven maanden thuis na een ingreep en daarna gingen we nog eens verbouwen. Na de verbouwingen zou ik wel terug een nieuwe poestvrouw zoeken... En dat was er nog steeds niet van gekomen. Tot nu. Vandaag zou onze nieuwe poetsdame starten. Dat kwam goed uit want ik heb een weekje vakantie en ben dus thuis om haar wegwijs te maken. Tot ik gisteren een mail kreeg van het bureau. Ze kan niet komen omdat de bussen staken vandaag... Tja... Ik ben de volgende weken ook geen enkele dag thuis om haar op te vangen de eerste keer dat ze komt...  

Ondertussen zit ik hier volop in de winterkaarten. Ik ben deze week dus thuis en ondanks dat ik me al enkele dagen super ellendig voel, ben ik toch bezig met het maken van kerstkaarten. En dan ga ik een bericht plaatsen op mijn blog en kom ik hier nog zomerkaarten tegen die nog niet getoond zijn. 

Dus krijgen jullie vandaag mijn laatste aardbei-kaart te zien van de serie van 3. De andere stonden vorige week maandag en dinsdag al op mijn blog.

Papier: Bazzil en Action
Rand, aardbeien en tekst: Lawn Fawn


Ik ga vandaag nog wat puzzelen en plakken. Er komt een leuke serie aan. Kom de volgende donderdagen maar zeker kijken... 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Er zit niet anders op dan zelf te poetsen of de boel te laten voor wat het is en verder te werken aan je projecten.
Deze vrolijke aardbei kaart geeft al zeker moed om deze dag te starten.Ik ben benieuwd of de kinderen op school gaan geraken....
Veel plezier vandaag x

Anita van Deur zei

Mooie fruitige kaart, zo lastig als het vervoer staakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de aardbeien leuk dp heb je erbij gebruikt
ik hoop voor je dat de hulp snel kan komen en dat je snel opkanpt
groetjes ellen

GerJanne zei

Heerlijk kaartje Nancy! En jammer van de poetsdame. Maar als het goed is komt ze dus wel, alleen weet je niet wanneer. Fijn hoor!