analytics

woensdag 23 november 2022

zonnebloemen voor Ils

Dag bloggers,

Sinds twee weken geleden hebben we dus een nieuwe poetsvrouw. Ze komt nu twee keer in de maand (of drie als er 5 woensdagen zijn) En ondanks dat ik dan die week zelf niet moet poetsen, ben ik bijna even lang bezig met opruimen. Want als alles netjes is, is er meer tijd om schoon te maken, niet? En aangezien wij hier toch wel vrij actief leven en steeds met vanalles bezig zijn, durft er wel hier en daar wat opruimwerk nodig zijn. Maar hé, mijn huis is sinds 2 weken dan ook veel beter aan kant en dat voelt goed. Zo ben ik gisteren tot half 11 bezig geweest in mijn ateljee. Dat ligt dan ook al helemaal klaar om morgenavond mijn workshoppers te ontvangen. Vanmorgen heb ik de dressing onder handen genomen en ook daar ligt nu alles netjes. Dat geeft toch wel een heel fijn gevoel. Dus ben ik vandaag iets later dan anders met mijn blogbericht... 

In dezelfde week dat Ilse (van de kaart van gisteren) verjaart, is ook mijn allerbeste vriendin Ils jarig. Vorig jaar vond ze het niet fijn dat ik onze leeftijd op haar kaart had gezet en dus staat die er deze keer niet op... 
Grappig want wij schelen net 1 week. Dus als je haar leeftijd op haar kaart wel ziet, weet je ook meteen dat ik 7 dagen later net zo oud word... Dit jaar dus niet. Ik wacht nog wel 3 jaar tot we 60 worden, dan mag het weer! (haha!! Heb ik nu echt iets verklapt?) 
En omdat het voor je beste vriendin net iets meer mag zijn, maakte ik deze kaart voor haar. Eerlijk, ik vond hem in een tutorial bij LF maar dat maakt de kaart niet minder bijzonder. Ondanks dat ik toch al wel wat ervaring heb, ben ik met deze kaart net 5 uur bezig geweest... Perfectie heeft zijn tijd nodig, dat mag al eens, niet? 
Ze werd dan ook met de nodige Ooohhh's en Aaaahhh's ontvangen, leuk toch?

Materiaal: allemaal van Lawn Fawn
Stempels ingekleurd met Copics





Mijn kaart voor morgen gaat stipt om 6u op mijn blog verschijnen! Ik mag deze keer gastdesigner zijn bij 52 weeks to Christmas en mijn kaart staat dus bovenaan op het blog morgen! Altijd fijn om eens mee te mogen doen... Komen jullie zeker kijken? 

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een een gave kaart met de schattige muisjes
fijn dat je nu weer een poestvrouw hebt en dat het zo lekker opgeruimd is, mijn oma zei altijd een opgeruimd huis dan is het opgeruimd in je hoofd
o enne je bent altijd nog een jaar jonger dan ik hoor geeft misschien een beter gevoel ik word over 2 jaar 60, maar ik kan nog altijd over gaan op schrikkeljaren ben op 29 februari jarig haha
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Awesome card
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Nou dat kan ik me helemaal voorstellen dat je er 5 uur mee bezig bent geweest. Hij is dan ook echt super geworden!
En ach, wat is een leeftijd? Ik vind het juist erg leuk als mijn leeftijd erop staat. In elk geval met een kroonjaar, zoals dit jaar. Ik heb namelijk een hekel aan priemgetallen, dus volgend jaar hoeft mijn leeftijd er niet op. Dan weet je dat vast!