analytics

donderdag 24 november 2022

elke donderdag een kerstkaart - gastdesigner van de nieuwe uitdaging!

Dag bloggers,

Ja hoor, jullie lezen het goed. Vorige maand werd ik tweede met de uitdaging van Martina. Er mochten koekjes of snoep op je kaart. En laat het nu toeval zijn dat ik net een hele serie lekkere kaarten had gemaakt. En met één ervan ben ik toch maar mooi in de prijzen gevallen... En jullie mogen gerust zijn, er komen er nog veel meer van dat... 

Deze week iets helemaal anders. Er is een nieuwe uitdaging en daar mocht ik een voorbeeldkaart voor maken. En dat werd deze... 
De vraag is om designpapier als basis te kiezen en je daardoor verder laat inspireren om je kaart verder af te maken. Ik ging dus op zoek naar leuk papier dat ik kon combineren met bijpassende afbeeldingen. En ik maakte meteen een hele serie... 

Dit is mijn inspiratiekaart voor het blog van 52 weeks to Christmas... Het is een kaart van 15 bij 15 cm.


En deze maakte ik meteen uit hetzelfde papier... Dit zijn kaartjes van 10 bij 10 cm


Hier zie je meteen de hele serie... 









15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hele mooie serie, fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes, leuk met hetzelfde dp en dan steeds weer anders
leuk dat je gastdesigner mag zijn.
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Ja wat een super serie laat je ons zien...geweldig hoe de plaatjes terug komen net als op het designpapier...
Een hele goede serie voor deze uitdaging,
Bedankt dat je GDT wilde zijn bij ons.
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Wilma zei

Wat heb je een prachtige serie kaartjes gemaakt Angelique, hele lieve maat ook, 10 x 10 cm. En de grote is supermooi!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Jantine zei

Zo, wat een leuke serie maakte je ineens, Nancy! Hele mooie kaarten, mooie kleuren.
Fijn dat je GD wilde zijn bij ons.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Sorry Nancy, ik heb je helemaal verward met een andere blogster.....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf dat je meteen een hele serie hebt gemaakt Nancy en je weet me te inspireren want dat blok heb ik ook. Het zijn echt leuke kerstkaarten geworden.
Dankjewel dat je gast-designer wilde zijn bij ons van 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Wat een top serie !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Wat een super leuke serie Nancy....schiet lekker op!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt. Wat een super leuk papier ook. heel mooi gedaan.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Ik vind de hele serie geweldig! Prachtige kleuren!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaarten Nancy, tof dat je gastdesigner wou zijn voor onze nieuwe challenge! Leuk dat je er sebiet een hele reeks van maakte, leuke combi van plaatjes en dessinpapier!
Groetjes
Nancy 52WTC

Suzan zei

Prachtige serie heb je gemaakt Nancy!
Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een mooie serie heb je gemaakt en mooi als voorbeeld voor de neieuwe challenge

gerrie zei


Mooie voorbeelden voor de challence en allemaal hele leuke kerstkaarten.
Lieve groetjes, Gerrie.