analytics

vrijdag 18 november 2022

Geboortekader voor Senn

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren weer! Altijd fijn om die te lezen. Na mijn bericht kom ik zeker bij jullie langs. 

Enkele maanden geleden werd Senn geboren. Zijn oma vroeg me om ook voor hem een geboortekader te maken. Zijn broertje Vinn kreeg er ook al een van haar. En als een trotse oma dat vraagt, dan doen we dat toch... 
Beide geboortekaartjes waren vrij eenvoudig. De moeilijkheidsgraad zit er in om het achtergrondpapier zo goed mogelijk na te bootsen. Met papier van Alexandra Renke en wat Distress inkt lukt dat wel...

Kader: Ikea
Papier: Alexandra Renke
Letters: Memory Box en andere



De kader van Vinn zie je hier nog een keer terug: Klik

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Supermooi gelukt dit kader. En een leuk idee!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi geboorte kader met bijpassende kaart zo leuk hoe je dat iedere keer weer maakt hier hoor of lees ik daar nooit over ik vind het toch wel iets bijzonders.
groetjes ellen

Sarah zei

Jouw kaders zijn altijd tof. Je hebt er al zoveel gemaakt. Voor al jouw geboorteprojecten heb ik ook veel bewondering! Bedankt voor je lieve berichtje 😉

Margo zei

Wat een leuke geboortekader weer Nancy, je had goed gezien hoor, de stokstaartjes waren ongeduldig en kwamen al op deze uitdaging piepen, gelukkig kon ik er nog een paar laten liggen voor de volgende uitdaging ;)
Groetjes
Margo