analytics

woensdag 24 april 2024

Kleurenkaartenteam schakel 4 - kraft en zwart

Dag bloggers,

Toen ik hoorde dat Anita zwart koos bij het kraft dat ik gekozen had, dacht ik meteen: Waaw, daar kan ik wel wat mee. Dat vind ik best een stoere combinatie. Ik had nog van die hele kleine kraft-met-zwart papierblokjes van Action liggen (al hele oude) en die lagen meteen op mijn tafel. Maar daar heb ik niks van gebruikt. Ik vond ook nog een groot, erg mooi papierblok in deze kleuren en ook met wit er bij en daar maakte ik mijn kaart mee. Ik maakte deze kaart meteen dubbel, altijd goed voor de voorraad. 
De label is volgens mij van Crealies (heb deze al zo lang) en de stempel, het hart en de tekst zijn van Lawn Fawn. En kijk vooral naar het touwtje! Dat kocht ik volgens mij ooit op een beurs bij de stand van Ludiek... Past helemaal!


Ik ben benieuwd wat iedereen er mee gedaan heeft en ga straks zeker een blogrondje doen. Gaan jullie mee overal kijken? Hieronder volgen alle deelnemers:

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk kaartje en mooi alles gecombineerd, hihi de blokjes van de A winkel yep dat was ook gelijk mijn gedachten. Fijne dag.

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart en wat past dat touwtje er mooi bij!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere kleuren combinatie en de leuke details
groetjes ellen

Jantine zei

Heel leuke kaart, Nancy! Dat touwtje is echt perfect!
Ik had ook nog van die velletjes uit zo'n blokje van Action, maar ook niet gebruikt dit keer.
Groetjes
Jantine

!neke zei

Super leuk !!!!!!
Mooi DP !
groeten Ineke

Marfien zei

Ha,ha, iedereen roept steeds over de blokjes van de action maar niemand gebruikt ze, je hebt weer een tof kaartje gemaakt, een label op de kaart laat ik volgende keer zien. . .

Daphne zei

Chique hè, deze kleuren.
Ik vind het héél leuk om te zien dat iedereen toch weer zoveel verschillende dingen heeft gemaakt.
Jouw kaart is mooi, met dat beetje wit erbij.
En dat touwtje, hoe bestaat het!

chantal zei

Hele leuke kaart met veel details.
Liefs Chantal

Femminde zei

Wat een mooie kaart is het geworden!! Leuk zo allemaal bij elkaar.
Succes met je voet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Grietje Jansen zei

Nou, dat past inderdaad erg goed bij elkaar, dat zelfs het touwtje precies de goede kleuren had, wat een toeval. Leuke kaart.
Grietje

GerJanne zei

Ja,zo'n blokje had ik ook nog maar een andere denk ik dan jij.
Het is een heel leuk kaartje! Fris met die label erop.

martina's kaartjes zei

die is ook leuk geworden ! fijn dat je weer wat materiaal gebruikt hebt dat je nog niet hebt vastgehad, geslaagde creatie
fijn dat je er weer bij was deze maand,
grtjs, martina

Nancy Soetaert zei

leuke stoere kaart.
Ha ha ik had die blokjes van Action ook, onlangs weggegeven, had er nog nooit iets mee gedaan, en tuurlijk dan deze opdracht ;-)
groetjes
Nancy

Colien zei

Mooie kaart maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes, leuk dat bijpassende touwtje!
grtz Colien

Nelleke zei

Wat is die leuk Nancy, gave combi hè, de kaartjes worden ook wel wat stoer hierdoor. Dat koord vind ik gaaf, nog nooit gezien. Groetjes Nelleke

Diny zei

Ja....wat zijn ze handig he de blokjes van Action....ik heb er ook gebruik van gemaakt!
Jouw kaartje is erg leuk met het labeltje....en wat een gaaf touwtje Nancy!
Groetjes Diny

C4U Art Craft - Carla zei

Echt een kaart om gelukkig van te worden !
Top !
Creatieve groetjes