analytics

vrijdag 26 april 2024

Droogbloemen voor pensioenkaart voor Marina

Dag bloggers,

De afgelopen dagen heb ik geen tijd gehad om te bloggen, dus daar moet ik vandaag een keer werk van maken. Alhoewel er ook vandaag weer veel op de planning staat... 

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor de buurvrouw van mijn mama maakte. Ik ken de dame in kwestie ook al lang en wist dat zij deze wel leuk zou vinden. Haar dochter vertelde mij achteraf dat paars ook haar lievelingskleur is, dus deze viel helemaal in de smaak...
Wat  vinden jullie van het jute rond het boeketje? Ik hou er wel van en er gaat nog meer van dit passeren...




Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en de droogbloemen, ik vind het jute erom heel leuk het geeft een effect van een boeketje, zo ziet het er op de kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag kreeg ook echt uit
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuke kleuren combo en de jute is top om het boeketje. Liefs Anita

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met het mooie boeketje, echt helemaal super met het jute er om heen,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Heel leuk met dit droogboeketje !!!!
groeten Ineke

marian zei

Een prachtige kaart heb je weer gemaakt, ook dat jute om het boeketje vind ik super leuk.
Ik heb vandaag je kaartje ontvangen hoor. Wat een schattig kaartje en nu zie ik je boeketje droogbloemen eens in het echt. Super mooi hoor,hij staat nog te pronken op het dressoir. Dank je wel.
Groetjes van Marian.