analytics

dinsdag 23 april 2024

bloemenkaart voor Laura die 36 werd

Dag bloggers,

Ik heb zo weinig te vertellen.  De dagen lijken hier allemaal een beetje op elkaar... Beetje administratie en verder rustig aan doen. Heel af en toe een dringende kaart maken in mijn ateljee... Verder blijft de tv mijn vriend... Ik ga echt blij zijn als ik terug kan gaan werken. 

Mijn kaart voor Laura zagen jullie gisteren al. Maar ik mocht er ook eentje voor mijn moeder maken en die toon ik dan ook maar meteen... Deze is echt in Laura's lievelingskleuren en past helemaal in haar interieur. Ze vond deze dan ook super mooi maar ze zegt zelf dat ze het gevoel heeft dat er '86' op haar kaart staat... Tja, de droogbloemen kleef ik vast, dus er valt niet aan te draaien... 




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze is ook heel mooi, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met het boeketje droogbloemen erop en het leuke papier past er goed bij
sterkte gewenst met je voet
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart heb je voor de jarige Laura gemaakt. Ook de vorige kaart voor haar vind ik schitterend.
Hopelijk mag je snel weer aan het werk, beterschap gewenst.