analytics

donderdag 11 april 2024

elke donderdag een kerstkaart - een leuk rendier met gewei...

Dag bloggers,

Donderdag is kerstkaartdag en dus komt er weer veel kerst op de blogs vandaag. 
In het kader van de opdracht van vorige week, maakte ik meteen 2 kaarten. De eerste zagen jullie vorige donderdag al en die deed ook meteen mee aan de uitdaging. Vandaag toon ik jullie de tweede kaart. Ook op het geweldige zwarte achtergrondpapier met rendiergeweien-met-gouden-neusjes en een super schattig rendier er op. De tekst is wat raar, maar ik heb hem er toch maar op gezet. 



Ik hoop straks een blogrondje te kunnen maken. 

 

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk, ook deze! Die plaatjes zijn zo geinig!

GerJanne zei

Ik wilde je steeds en mooie week aan zeek wensen. Of is het alleen dit weekend? Geniet ervan met je familie. Het weer valt reuze mee (hier in elk geval)

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje laat je zien Nancy. Liefs Anita

Caroline Cards zei

Ook weer een leuke kaart Nancy. Ik krijg allerlei rare gedachten door die tekst...
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Heel leuk met die pastel kleurtjes op de zwarte achtergrond, en die tekst, GEWELDIG!!!
Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en het gave plaatje
groetjes ellen

marian zei

Wat een leuke kaart en een prachtig papier, heel apart en fijntjes.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Ook deze is weer top gemaakt! Ik heb die plaatjes ook maar dit is een leuk voorbeeld om ze te gebruiken! Ze zijn allebei leuk en mooi gemaakt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Ook deze is weer prachtig gemaakt met het leuke blok en plaatjes erbij. Mooi deze kleuren.
Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch leuk gemaakt Nancy (ik kan de tekst niet lezen) maar de combinatie van dessin-papier en het plaatje is mooi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Nancy.....mooi setje!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

moet lachen met je omschrijving 'rare tekst', die heeft toch gelijk, wie wil er nu gele sneeuw eten ;-)
heel leuk kaartje!
Geniet van je weekend aan zee! En ik ga dus weg van zee ...
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Hahaha, die tekst! Zou mijn man geweldig vinden zo'n kaart (dus leg maar vast apart met mijn naam erop ;-)) Er is een liedje van Frank Zappa met "watch out where the huskeys go, don't you eat that yellow snow".
Leuke kaart hoor, Nancy!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

martina's kaartjes zei

een leuke kaart is het zo geworden, mooi
grtjs,martina