analytics

maandag 29 april 2024

droogbloemen voor Ellen die 60 werd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij gingen gisteren naar een rolschaatsshow kijken. Dat is echt wel de moeite. Eva kan al erg goed rolschaatsen, moest het kunnen, zou ze met haar schaatsen gaan slapen. Ook ijsschaatsen kan ze al erg goed. Ze zou dus volgend jaar graag gaan schaatsen bij een club. Ze mocht al een keer een proefles hockey volgen met kinderen die al enkele jaren ouder zijn en ook daar kon ze goed haar mannetje staan! Na gisteren is ze helemaal overtuigd. Wordt vervolgd... 

Ellen werd in maart 60 jaar en voor haar maakte ik deze kaart met een boeketje er op en cijfers en letters in koper papier. Het bloemenpapier lag nog op mijn tafel van de pensioenkaart die ik vorige week liet zien. 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is weer een hele mooie kaart! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat leuk om de kaart weer tegen te komen op je blog hij staat hier ook nog steeds te pronken, maar ik ben op 29 februari jarig en niet in maart maar goed dat mag de pret niet drukken de kaart blijft mooi
groetjes ellen

Diny zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Ik heb eindelijk een van je surfboards gebruikt die je mij nog eens hebt toegestuurd.
Zaterdag stond mijn kaartje op mijn blog.
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooi kaartje voor Ellen!!
En fijn zo'n enthousiaste kleindochter.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Mooie kaart voor Ellen! Ben benieuwd wat het wordt met Eva!