analytics

vrijdag 12 april 2024

de meisjes van Madonna - kaart voor regie en productieleiding

Dag bloggers,

In februari en maart hadden we in ons theater weer een geweldige productie. 'De meisjes van Madonna' werd geschreven door een oud jeugdlid die ook de regie voor zijn rekening nam. Het was een productie met 21 spelers, vooral jeugd, aangevuld met enkele volwassenen. En het was een succes. We hebben er 9 uitverkochte zalen mee gehad. 
Ik kreeg de vraag of ik voor de regisseur en de productieleiding een kaart wou maken en uiteraard nam ik die uitdaging graag aan. 
Het stuk ging zelf over de opname van een tv-serie uit de jaren '60. De affiche werd door de regisseur ontworpen en in die stijl wou ik dus graag mijn kaarten maken. En nu heb ik toch een geweldige snijmal van een oud tv-toestel. Ik heb er ook de bijpassende schuddoosjes bij. Dus maakte ik er ineens schudkaarten van... Ze werden met Oooh's en Aaah's ontvangen, leuk toch!! 
Voor het regie-duo werd het een drieluik. Er moesten veel namen op de kaart, dus dat is daar perfect voor... 




Voor de productieleiding een gewone kaart, de ingekorte versie van het grote zusje... 


Hieronder beide kaarten nog een keer samen...



Dit was de affiche van de productie. In deze stijl wou ik dus de kaarten maken. De afbeelding heb ik dus gescand en verkleind zodat ze in het tv-toestel paste. Ook de tekst van de titel paste op de eerste kaart. 


Aan ieder van jullie die naar Art Specially gaan, geniet van de beurs! Wij zijn er dit jaar niet omdat we allemaal andere plannen hadden. Zelf geniet ik van de laatste dagen aan onze Belgische kust... Maandag ga ik na 5 weken terug aan het werk en daar kijk ik wel naar uit... 

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Ohhhhh.... wat een geweldige bedankkaartjes! Dat kan niet beter en persoonlijker en het is tegelijk een mooi aandenken aan deze uitvoering van de Meisjes van Madonna! Die krijgen een ereplaats en zullen heel lang bewaard blijven denk ik. Wie weet in een persoonlijk archief.

Anita van Deur zei

Super gaaf deze bedankkaartjes! Fijn weekend liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaartje hoe toepasselijk is dat heel erg leuk geworden
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat superleuk en mooi gedaan! Hoe toepasselijk wil je het hebben! Ze zien er echt geweldig uit!

groetjes van ank

marian zei

Woow wat heb je dat weer leuk gedaan en dan die malletjes van het ouderwetse tv toestel, en ook nog als schudkaart. Helemaal geweldig.
Ik ga morgenavond met mijn kleindochter ook naar het theater, een uitvoering van de musical school. Dat doen we elk jaar, zij heeft daar vroeger ook op gezeten.Ze spelen meestal een film na, dit jaar is de film Footlose aan de beurt. Zo geweldig als de jeugd dat doet. Dat wordt vast weer genieten.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Super, supermooi deze gepersonaliseerde kaart.
Top !!! en veel succes morgen op je werk.
Groetjes en nog een fijne zondag.
Laurette