analytics

woensdag 14 juni 2023

Vincent 39

Dag bloggers,

Ik heb hier alle ramen en schuifdeuren al open staan en het wordt binnen lekker fris. Gisterenavond was ik een serie kaarten aan het maken en had de schuifdeuren in mijn ateljee ook open staan. Het was zo aangenaam en ik was zo goed bezig dat ik ook veel te laat ben gaan slapen. En toen ik de deuren terug dicht ging doen, dacht ik dat de echinacea's die vooraan staan, best wel wat water konden gebruiken. Dus heb ik de tuinslang nog afgerold en dat maakte dat ik om half elf nog stond te sproeien... Het was zo aangenaam op dat moment... We zouden deze dagen 's nachts moeten kunnen leven... Ik heb goed geslapen en ben blij dat ik zo vroeg opsta om alweer van de frisse lucht te kunnen genieten. 
Vandaag werk ik maar een half dagje want ik heb een afspraak met mijn kapper. Die wou mijn kleur eens goed onder handen nemen. Wordt zeker vervolgd... 

De kaart die jullie vandaag te zien krijgen, is er eentje die ik maakte voor jarige Vincent. Hij werd 39. Zelf vind ik dat retropapier wel passen bij de tv die ik als schudgedeelte heb gebruikt. Zijn leeftijd mocht hier wel 'in beeld' komen... Ik blijf fan van dit model. Jullie gaan het nog meer te zien krijgen...

Papier: Bazzil en Action
Letters: Die Namics
Tekst: Lawn Fawn




3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de tv met schudmateriaal en de andere leuke details
'savonds is het inderdaad erg lekker buiten
groetjes ellen

Lia zei

Een hele mooie CAS kaart: stoer en simpel, ik denk dat mannen dat wel waarderen!
Lia xx

marian zei

Ook deze kaart weer prachtig.
Groetjes van Marian.