analytics

vrijdag 9 juni 2023

darts & party

Dag bloggers,

Vandaag ben ik een uurtje later opgestaan... Het is vrijdag en mijn weekend begint. Gisterenavond werd weer laat na mijn cursus en hé... op vrijdag mag er veel maar moet er niets... Ok, ik moet wel op tijd aan de schoolpoort staan maar dat is straks pas... Subiet ga ik even langs bij 'in 't Woefke'. Dat is alweer even geleden en er liggen wat leuke spullen op mij te wachten... 

Maar eerst een nieuwe kaart... en een blogrondje kerstkaarten van gisteren.

Vorige maand maakte ik een hele reeks verjaardagskaarten. Op vraag... maar ik maakte ze ook meteen dubbel om zo alweer de voorraad wat aan te vullen. En het zijn allemaal kaarten waar best wel wat tijd in gegaan is. Hier is alvast de eerste... een mannenkaart. En omdat Darts best wel speelt onder de mannen - in het kader van het-moet-niet-altijd-voetbal-zijn... - maak ik de laatste tijd ook wel dartskaarten... En ze zijn gewild en geliefd...

Het is ook weer dat leuke model met een opspringende binnenkant. De tekst binnenin is van Lawn Fawn. Deze kaart ga ik alvast nog meer maken. Vind het zelf een leuke!



Fijn weekend allemaal! Tot maandag alweer...

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is dit geworden !
afhankelijk hoe vroeg je naar 't woefke' gaat, kan je even langskomen, je droogbloemen staan te wachten op de kast.
(iedereen slaapt hier nog....)
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het dart bord en het leuke dp en leuke details
geniet van je vrije dag
groetjes ellen

Ellen zei

Wat een tof model kaart! Mooi gedaan en gaaf net dat dartbord erop.