analytics

donderdag 22 juni 2023

elke donderdag een kerstkaart - kerstman met pakjes

Dag bloggers,

Goh, wat ben ik blij met mijn super grote kaart die ik maakte. Jammer genoeg moet ik ze nog even in bewaring houden want ze moet uiteraard eerst afgehaald en afgegeven worden voor ze online mag. Maar ze komt er zeker aan!
En ja, de foto's van mijn nieuwe kapsel hebben jullie ook nog te goed. Maar dan moet ik er eerst mooie hebben... wordt zeker vervolgd... 

Op donderdag ben ik altijd een beetje gelukkiger dan op maandag want dan is het mijn laatste werkdag van de week. Voor morgen staan er beslist nog enkele ateljeeprojectjes op de planning. En dan begint er een feestweekend. We zijn uitgenodigd op twee feestjes, een verjaardag voor een 21-jarige die steeds tijdens de examens jarig is en een babyborrel. Fijn want dan zien we eerst een stel leuke vrienden en de dag daarna familie die we niet zo vaak zien... 
Maar eerst nog een dagje werken en op bezoek gaan bij de kerstkaartblogsters... 

Ook vandaag doe ik weer mee met '52 weeks to Christmas' Jullie krijgen ook weer een kaart te zien van de kerstman-met-kadootjes-reeks. De foto is een andere, de binnenkant is het zelfde. Het is dan ook een reeks die snel klaar moest zijn vorige week... Hier is de kerstman blij dat hij alweer al zijn kado's heeft kunnen uitstellen. Hij vond zelf dat hij wel wat rust verdiende... 




9 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Dit is ook weer een hele mooie met een prachtige afbeelding.
Veel plezier op de feestjes!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het nostalgische kaartje ik hoop dat de kerstman zijn tijd niet verslaapt, anders heeft ie veel stress tegen de kerst
veel feestplezier van het weekend
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

leuke kaart met de gave binnenkant, zo jullie gaan een leuk feestweekend tegemoet geniet ervan...
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Het is weer een prachtige kerstkaart, en ook je vorige kaartjes zijn allemaal weer even mooi. Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe look.Maar dat hebben we nog tegoed. Geniet van de leuke feestjes en een gezellig weekend gewenst.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Als ik die kerstman zie krijg ik het al warm hihi. Groot gelijk dat hij gaat rusten. Een mooie kerstkaart met een leuk pop-up gedeelte aan de binnenkant.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Ook dit is weer een heel mooie kaart met kerstman, Nancy! En lekker dat donderdag je laatste werkdag van de week is. Mijn werkweek begon voorheen altijd op dinsdag, maar dat is het afgelopen jaar veranderd. Moet er nog steeds een beetje aan wennen :-)
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Kan me voorstelen dat je op donderdag gelukkiger dan op mandag bent. Bij mij met mijn onregelmatige diensten maakt het niet uit...
Je kaart is weer heel gaaf!

Diny zei

Een hele mooie kaart met de gezelligheid van de kerstman Nancy!
Groetjes Diny

Colien zei

Mooie kerstkaart, leuk model en tof met die grote HOHOHO binnenin!
grtz Colien [52WTC]