analytics

donderdag 29 juni 2023

Elke donderdag een kerstkaart - kerstman aan het werk

Dag bloggers,

Het was een kort nachtje... We krijgen een druk weekend, dus moet ik er voor zorgen dat al mijn bestellingen voor dit weekend op tijd klaar zijn. En dan gebeurt het dat er last-minute toch mensen zijn die vergeten hun kaarten op tijd te bestellen... Tja, dat je zoon jarig is, dat weet je natuurlijk maar een paar dagen vooraf, niet? En zo komt het dat ik véél te laat in mijn bed lag... Dat ga ik straks achter mijn bureau moeten inboeten... 

Donderdag alweer, dus tijd voor een nieuwe kerstkaart. Het is er weer eentje uit de serie van 4 die ik enkele weken geleden maakte. Hier is de Kerstman aan het werk. Volgens mij is hij de kadootjes aan het inpakken maar hij houdt het wat verborgen. En ook hier weer met de leuke binnenkant... Tja, de afbeelding is zo mooi dat het buiten een subtiele tekst niet veel vraagt... 



Deze is alweer voor 52 weeks to Christmas...

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Hij is al net zo vroeg begonnen met inpakken als wij met onze kerstkaarten maken. Leuke kaart!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

weer een mooi kaartje van SANTA!!
Succes met alle drukte.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC, Leuk dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi kaartje met de druk bezette kerstman, die heeft geen stress tegen de kerst, leuke binnenkant heb je gemaakt
succes met je drukke weekend
groetjes ellen

marian zei

O,O,Nee zeggen is erg moeilijk hè, ik ken dat maar je doet jezelf tekort met te weinig slaap.
Maar je kerstkaartje is weer prachtig, erg leuk de binnenkant, ik heb zitten turen hoe je dat doet, ga het maar eens proberen want vind het erg leuk.
Sterkte met het drukke weekend, maar zal best gezellig zijn.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Deze is vast van een serie....komt me bekend voor. Het mechanisme in de kaart is en blijft ontzettend leuk!

Diny zei

Hele mooie kaart.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Nancy, je kerstkaartje is binnen even mooi als de buitenzijde, natuurlijk daar steelt de kerstman de show, niet ?
groetjes, laurette

Marjolein zei

Leuke kaart Nancy, de kaart heeft inderdaad niet veel extra nodig door de mooie afbeelding. Leuk mechanisme aan de binnenkant!

Kaartenkraam zei

Die mensen moeten een voorbeeld aan deze Santa nemen, hij is al mooi op tijd voor de komende Kerst bezig want net als een verjaardag komt Kerst ook elk jaar weer op dezelfde datum terug.
Leuke kaart met weer de verrassing aan de binnenkant.

groetjes van Ank

joke zei

Wat weer een gezellig plaatje van de kerstman en de binnenkant is super gemaakt.
Groetjes Joke

Jantine zei

Ook deze is weer heel leuk, Nancy! Prachtige nostalgische afbeeldingen van die kerstmannen en die verrassende binnenkant blijft top.
Dat mensen zo kort van tevoren een bestelling plaatsen...en dat jij het dan toch nog maakt :-) hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen en kun je genieten van je drukke weekend...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine DT 52WTC