analytics

vrijdag 23 juni 2023

Communiekaart voor Klaas

Dag bloggers,

Vrijdag en dus vrije dag vandaag. Ik ga me lekker bezig houden in mijn ateljee. Straks even langs mijn kapper want die heeft dringend een rouwkaart nodig. Hij vroeg me om zijn voorraad terug aan te vullen. En uiteraard wil hij nog even mijn kapsel checken... Of ik mijn haar wel goed gewassen heb deze week... Toch nog even snel in model duwen voor ik vertrek, haha! 
Verder ga ik nog een leuke verjaardagskaart maken voor de jarige van het feestje waar we morgen naartoe gaan. En ook nog een geboortekader voor de babyborrel van zondag... En er moet nog dringend een stoeltje geschilderd worden. Werk genoeg dus... 

Bij het zoeken naar wat ik vandaag zou tonen, kwam ik nog enkele communiekaarten tegen. Dat heb je als er nog zo veel in de wachtrij staat. Klaas deed zijn eerste communie in mei. Hij kreeg van ons een koffer met allemaal dieren op. Die stond op zijn lijstje en we hadden voor hem samen gelegd. Die koffer bracht mij op het idee voor het maken van deze leuke kaart...

Het fotograferen van deze 3d-doosjeskaarten is niet altijd gemakkelijk. Door de diepte, krijg je niet alles even scherp op de foto... 



Dit was de koffer die we voor Klaas kochten. Daar kon hij meteen na zijn feest al zijn kadootjes in stoppen... 



5 opmerkingen:

Nynke zei

Wat een prachtige kaart! Erg leuk dat hij zo mooi bij het cadeau past.
Groetnis Nynke

Nynke zei

Ik zie net je reactie bij mij binnenkomen. Je bent zelf ook niet laat... De baby komt al bijna, ik ben over twee weken uitgerekend. De kaartjes heb ik aan een drukker overgelaten, 60x dezelfde kaart maken, zag ik niet zitten...
Groetnis Nynke

Annemarie en Merit zei

super gave kaart (boxcard) met al die diertjes...
En super gave koffer wat een leuk kado!!
Liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

Heel tof! Leuke koffer!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke aapjes, wat een gave koffer is dat
fijn weekend en geniet van je vrije dag
groetjes ellen