analytics

woensdag 28 juni 2023

Kleurenkaartenteam - schakel 6 - goud en wit

Dag bloggers,

Wat heb ik hier naar uitgekeken! Het is alweer de laatste woensdag van de maand en dus ook weer het kleurenkaartenteam onder leiding van Martina. Deze maand was ik weer aan de beurt om de kleur te kiezen en het werd wit. Gewoon omdat ik goud en wit zo mooi vind. Je kan het ook voor elke gelegenheid gebruiken. Vorige maand maakte ik nog een kerstkaart in wit en goud dus ging ik dat nu niet doen. En ondanks dat ik als eerste de kleurencombo wist, heb ik pas dit weekend mijn kaarten gemaakt...  Ja hoor, het werd een serie van 3 + รฉรฉntje extra. Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een hotfoil en daar wil ik dan ook graag mee experimenteren. 
Dus hier komen mijn feestelijke verjaardagskaarten...



Deze is gemaakt met wat overblijft na het maken van de kaart hierboven. Dus eigenlijk is het het negatief van het positief van de eerste kaart. Vond het voor de eerste keer vrij goed gelukt... 


Hier zie je beide kaarten naast elkaar...


En deze wou ik ook uitproberen met de meerkleurenfolie...  Ik combineerde deze kaart dan ook met Holigrafisch roze. (wel niet simpel om te fotograferen!) 
Beetje kitch, maar wel leuk voor kinderen...


En ondanks dat ik al zo lang wist dat ik mee ging doen, was ik me zelf vergeten op te geven. Ik had wel een berichtje nagelaten maar ik kan op mijn werk-pc de 'Mr linky' niet aanklikken. Dus dat moest ik dan thuis doen. En ik was het helemaal vergeten. Gelukkig heeft Martina mij er nog bij kunnen zetten...

Hieronder alle deelnemers. Gaan jullie ook een kijkje nemen? Ik alvast wel! En laat zeker een reactie achter want dat is net het fijne van het opzet van deze groep.

1.Femminde7.Margreet13.Daphne
2.Jantine8.Diny14.Wilma
3.Marfien9.Colien15.Ger Janne
4.Anita van Deur10.Laurette16.Caroline Cards
5.Caroline Van den Neste11.Chantal17.Sarah - syriandertje
6.Nelleke12.Martina's kaartjes18.! neke
19. Nancy

14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een super mooie kaarten met de foil en gaaf dat je het restant ook nog voor een kaart gebruikt. Lijkt me heel leuk om mee te werken!
Groetjes, Caroline

Wilma zei

Maar goed Nancy dat Martina je nog op de lijst heeft kunnen zetten, want anders hadden we deze MOOIE kaartjes in de kleuren van het Kleurenkaartenteam moeten missen. Ik vind ze PRACHTIG.
Dank je wel voor de mooie combinatie.
Liefs, Wilma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie stijlvolle kaartje met de goudtinten de hotfoil geeft een leuk effect
groetjes ellen

Marfien zei

Wat een vrolijke serie heb je gemaakt met "onze" kleuren, je experiment is geslaagd!

Margreet zei

Wat een prachtige bling-bling kaarten, Nancy. Ik vind die onderste wel heel tof (vooral voor kinderen).
xxx Margreet

chantal zei

Wat een kaarten. Het is een leuke en mooie combi, maar vond het toch niet gemakkelijk.
En dan vergeet je jezelf nog op te te geven....
Eind goed al goed. Ze zijn allemaal sjiek en mooi.
Liefs Chantal

Diny zei

Wat heb jij goed je best gedaan Nancy.....leuke serie hoor!
Groetjes Diny

Femminde zei

Ja toffe kleurencombi!! En helemaal leuk dat je met het hotfoil aan de gang kon. Geeft een super effect.
En ja ik mag voor volgende maand kiezen en dan kies ik voor weer heel wat anders bij het wit. (nog 1 weekje en dat weet je het)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Haha, ik ben elke maand weer benieuwd wat je over het KKT te vertellen hebt. Ik moest ook best in mij zelf lachen dat jij jezelf had vergeten om op te geven. :-)
Maar jouw kaarten zijn leuk, verrassend nummer 2 en 3 met het negatief van de andere kaart. Je laatste kaart is lekker knal, meisjes vinden die vast wel leuk. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Nou ja, gelukkig kom ik sowieso bijna altijd bij je langs...
Je hebt lekker zitten experimenteren met die hot foil. En het is je heel goed gelukt. Het zijn allemaal van die schitterende kaartjes!

Laurespage zei

Je kaartjes zijn super ! stuk voor stuk zijn ze zoooo mooi.
Ja, die hotfoil heb ik ook niet... maar kan nog komen hรฉ.
Je experimenten zijn ZEKER geslaagd. Groetjes, laurette

Sarah zei

Jij hebt je weer goed geamuseerd. En Martina heeft weer geregeld dat je er bij staat.
Fijn weekend en bedankt voor je lieve reacties. En het revalidatiecentrum is inderdaad Revarte. (Dat vroeg je een tijdje geleden, maar bloggen is nu heel sporadisch). X☀️๐Ÿ’œ

Jantine zei

Mooie kaarten met je hotfoil, Nancy! En die leent zich uitstekend voor de uitdaging met goud. Wit en goud is inderdaad een prachtige combinatie, goed gekozen, maar zoals ik al schreef associeer ik jou toch ook met neonkleuren :-)
Heb ondertussen ook wat verder gelezen en gekeken op je blog, leuk dat zomerKUS!
En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

wat heb jij je lekker laten gaan met deze kleurencombo ! allemaal heel erg geslaagde kaartjes, mooi gemaakt
sorry voor mijn late reactie, heb wat tijd te kort door familiale omstandigheden,
maar kijk... het is me eindelijk gelukt,
grtjs, Martina