analytics

donderdag 15 juni 2023

Elke donderdag een kerstkaart - Merry Christmas - Hohoho

Hallo Bloggers,

Wat was ik vroeg wakker... En gelukkig maar want ik moest nog even een kerstkaart maken voor '52 weeks to Christmas... haha! Het begint weer stilaan een gewoonte te worden. 

Dus snel naar mijn ateljee, het zou weer een snel-snel-kaartje worden. En de eerste blok kerstpapier die ik vast nam, had op de eerste pagina geweldige afbeeldingen... Maar o, zo groot, daar kon ik niks meer bij doen buiten een tekstje op kleven. Er stonden 4 foto's op het blad en in een mum van tijd had ik evenveel kaarten... Maar dat kon beter, niet? Dus maakte ik ook nog even de binnenkant verder af. Alle 4 gesneden, bijna alle 4 klaar... Maar ik moet er maar ééntje tonen vandaag, niet? 
Deze olijke Kerstman heeft dus nog kadootjes bij. En dat sluit dan weer aan in het thema van de opdracht, die ik steeds een hele maand probeer door te trekken.



Ik heb ook nog wat te vertellen, maar nu even geen tijd meer... Komen jullie morgen terug voor het verhaaltje? 
Ik ga nu nog even een verjaardagskaart maken, want daar was ik eigenlijk vroeger voor opgestaan. 
De schuifdeuren in mijn ateljee staan wagenwijd open, zalig is dat zo 's morgens vroeg... 

13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie pop-up kaart en het papier is prachtig!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de olijke kerstman leuk gecombineerd met de binnenkant
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

zo dat was dus mooi vier kaarten in 1 knutselbeurt!! dit is een leukerd wat een mooie prent met die kerstman, en leuk de verrassende binnenkant!!
Gezellig dat je er van de week weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Prachtige afbeelding van deze klassieke Santa en de verrassing zit binnenin de kaart!

groetjes van Ank

Lia zei

Wat een leuk idee: die vooruit springende tekst! Dank je wel voor je reactie op mijn huwelijkskaart en leuk dat je vaker 'langs' wil komen!
Lia xx

marian zei

Toch een prachtige kaart geworden, je hebt de eenvoudige buitenkant prachtig opgelost met de bewerkte binnenkant. Prachtig hoor.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een vrolijk pop-up gedeelte aan de binnenzijde.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Mooie kaart met de knappe kerstman Nancy!
Groetjes Diny

joke zei

Wat een leuk plaatje van deze kertman en geweldig je pop-up aan de binnenkant met de tekst Ho-Ho-Ho. We zullen de andere 3 zeker zien!!
Groeten Joke

Nancy Soetaert zei

ho ho ho, wat een leuke kerstkaart!
Groetjes
Nancy
52WTC

GerJanne zei

Oh ja, als ik straks thuiskom zet ik ook alles open om wat frisse, koudere lucht binnen te krijgen. Heerlijk.
Je kaart is erg leuk hoor, knap dat je dan nog even doet in alle vroegte!
Dank je wel voor je kaart voor ons, met de engelenvleugels!
Doet goed, al dat mede leven!

Jantine zei

De afbeelding is al mooi genoeg voor de voorkant inderdaad! Leuke verrassing dat er aan de binnenkant een pop-up zit.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Hi Nancy,
Zo vroeg al aan de knutsel... en dan zo'n leuke kerstkaart. Gaaf plaatje en een verrassende binnenkant.
Groetjes antje