analytics

maandag 12 juni 2023

Axelle 5 jaar

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier hebben we ondanks het warme weer toch fijne momenten gehad. Gisteren moesten mijn mannen werken en ben ik onverwachts samen met mijn mama, opa Stanny en Laura gaan ontbijten. Mama had nog bonnen liggen van de feestdagen en die moesten dringend opgebruikt worden. En omdat ik toch alleen thuis was, kon ik gerust mee. We zaten mooi in de schaduw op een terras en dat was fijn...  
Vrijdag was ik ook al met Eva en Noah bij moeke en vake langs geweest en zaterdag bij bomma... Iedereen tevreden dus. Verder heb ik tijd doorgebracht in mijn ateljee want dat was ook nodig. Gisteren heb ik nog een geboortekader met kaart gemaakt die ik daarna meteen ben gaan afgeven. Baby Guus was net een week oud en zo klein... Maar later meer over hem. 

Vandaag krijgen jullie de kaart voorgeschoteld die ik maakte voor Axelle. Zij werd al 5 en kreeg deze kaart van haar Bonnie en Bompa. 



Fijne werkdag! Hou jullie koel!!

3 opmerkingen:

Colien zei

Dat klinkt als een fijn en goed weekend, je kan er weer tegenaan! ;)
Leuk schudkaartje maakte je voor een 5-jarige!
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

hier ook genoten van het lekkere weer
wat een mooi schudkaartje heb je gemaakt met het leuke schudmateriaal zo leuk die eendjes ook het dp is er leuk bij
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje is het! ZO grappig die kleine eendjes als schudmateriaal.
En je weet intussen hoe mijn weekend was.
Een kaart komt nooit te laat hoor, in deze omstandigheden. Altijd fijn te weten dat er aan je gedacht wordt. Het gemis is na een begrafenis niet over....zo redeneer ik meestal en vaak stuur ik bewust wat later een kaart...