analytics

woensdag 21 juni 2023

nog een leuke mannenkaart

Dag bloggers,

Gisteren lag ik veel te laat in bed. Ik was al enkele dagen bezig aan een grote kaart. Die kan ik nog niet laten zien maar ik heb er toch wel goed 7 u aan gewerkt.  
Vanmorgen heb er al een stevige ochtend op zitten... Alle ramen en deuren open gezet, gezonde lunch klaar gemaakt (slaatje geitenkaas vandaag) en vers fruit gesneden. Droogkast leeg gehaald, was opgevouwen en naar boven gebracht. Alle ramen daar terug dicht gedaan... vaatwasser ingeladen... En die wou niet aangaan. En net toen ik aan mijn pc zat, is die toch in gang geschoten... gelukkig maar... 

Nu snel mijn kaart posten want ik moet eigenlijk dringend vertrekken. Ik zit in de flow van de mannenkaarten... En daar is ook deze er eentje van... Wat vind ik dit toch leuk papier om mannenkaarten mee te maken. Er volgen er nog volgens mij...




3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow zo te lezen heb je er al een werkdag op zitten, ik zit nu eerst rustig bij te komen met een lekker bakkie koffie, en dan tegen half 10 ga ik naar mijn ouders om het lijstje te halen om voor hen boodschappen te doen
weer een mooi kaartje heb je gemaakt met de lekkere biertjes en het stoere dp
groetjes ellen

Diny zei

Jij bent al vroeg goed bezig geweest Nancy....dat is heerlijk!
Je kaart s prachtig....inderdaad heel mooi mannenpapier!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Zo, kort nachtje en dan nog zo actief!
Je kaart is heel leuk! Als je inspiratie hebt voor mannenkaarten lekker laten vloeien!